Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor de vliegfreaks <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

zit vast wat leuks bij

Laatst bewerkt door een moderator:
voor de vliegfreaks <Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

zit vast wat leuks bij

Mja zat al te neuzen, maar ga niets kopen niej.. Eerst maar eens wat stuk vliegen dit jaar (oh en eerst een job vinden, ook geheel niet onbelangrijk).. :(

Zag trouwens een EZ voorbij komen, 5 tientjes.. niet wat voor jou junk?

Mja zat al te neuzen, maar ga niets kopen niej.. Eerst maar eens wat stuk vliegen dit jaar (oh en eerst een job vinden, ook geheel niet onbelangrijk).. :(

Zag trouwens een EZ voorbij komen, 5 tientjes.. niet wat voor jou junk?

nee , dat is een borstel ez , nieuw koop je het oude model ez voor 35 E , setup heb ik wel liggen ;)
bovendien is die ez niet om de hoek .

zo , word weer schaatsweer , volgend weekend lekker schaatsen , en de baja's in het vet ;)

werkse allemaal

@Junkie: Is misschien een stukkie rijden, maar dit heb je veel liever op HT.. :yes:

<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Zo ook weer terug van werken , was koud vandaag .

Schaatsen kunnen ze van mij allemaal wel omsmelten tot leuke baja goodies ;) schaatsen vereist lichamelijke inspanning en daar doe ik liever niet teveel aan :D

Zo ook weer terug van werken , was koud vandaag .

Schaatsen kunnen ze van mij allemaal wel omsmelten tot leuke baja goodies ;) schaatsen vereist lichamelijke inspanning en daar doe ik liever niet teveel aan :D
Heb er hier nog een staan met reserve goodies voor je

Dat is hem niet Pieter.

mohikaan+40kg.JPG

Deze wel

Zit mijn vijver vol mee man. Dat is nog een jonkie op die foto ;)

*in onderhandeling is met iemand over een Ho Bao Hyper7 zonder blok. Leuk om brushless in te gooien :)

Jup.:D

Net de nieuwe parts op de rustler gezet. Waaronder nieuwe stuurstangeshit enzo van de Slash. Nu geen losse servo saver op de servo maar een mooie verstelbare. Nu nog een dikke kap erbij zoeken, voor monstertruck modus.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back