Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zojuist ff buiten geweest, het is inderdaad ijzig koud mannen.
De winter is in aantocht, dus lekkere warme kleding aan en een muts op je kop :-)

en de wind begint ook aan te trekken :)

ik liep net ff leeg op het toilet :( , junkie is heels niet zo lekker , koffie en peuken smaken me niet :mad:

als er niet werd gereden vond ik dat heels niet erg :xmas:

maarja , floor en dominiqeu hebben een afspraak , dus maar ff mijn gaarheid negeren .

hoe laat kom jij dan siggy ? , ik denk dat we 15;00u wel weer afdruipen .

ik liep net ff leeg op het toilet :( , junkie is heels niet zo lekker , koffie en peuken smaken me niet :mad:

maarja , floor en dominiqeu hebben een afspraak , dus maar ff mijn gaarheid negeren .

Ga zo ff douchen en aankleden.
Dan richting poelenburg, denk dat ik rond 13.00 uur op HT ben om ff te ouwenelen ;)

Tis geen verplichting he ;),en dominique vermaakt haar wel hoor :D

Mogguh , 5e bakkie zit erin ;)

Ik denk dat alle batt. opgeladen zijn , zo alles maar eens naar beneden slepen en in de kofferbak pleuren en rond 11:30 uur richting Ht rieen gaat:D

Het zonnetje wil erdoor komen en ik zie overal grote blauwe stukken lucht komen dus moet goed komen :cool:

Mogguh , 5e bakkie zit erin ;)

Ik denk dat alle batt. opgeladen zijn , zo alles maar eens naar beneden slepen en in de kofferbak pleuren en rond 11:30 uur richting Ht rieen gaat:D

Het zonnetje wil erdoor komen en ik zie overal grote blauwe stukken lucht komen dus moet goed komen :cool:
Trek je wat warms aan,vorige keer had je het ook koud.
Handschoenen mee,muts op ;)

Goed dat je het zegt ;)

*rond 13.00 13,30 ben ik er ;)

zo maar ff uit mijn pyama klimmen en mij aankleden , en de boel inladen , ben er rond 12;30 i think

ik laat de dogfighter thuis , met die nieuwe bling multiplex motor voorin is het zonde om in het zand te landen .

binnenkort de nieuwe easystar 2 maar is kopen , zitten al rolroeren in , blijft toch een leuke kist en goed voor ht of wild gevlieg

brrrrrr , en weer terug , was erg koud te noemen , maar was wel even gezellig .

nu weer druk verder met huiselijke dingen ;)

Zo lekker even een frisse neus gehaald,volgende keer maar weer in Alkmaar.
Ze komen steeds vaker en harder voorbij die kneuzen op de crossmotor :mad:.
Was toch evensgoed weer gezellig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back