Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
10wtjsl.jpg

zo dat brevetje heb ik ook binnen in alle rust gehaald. :banana: :banana: :banana::proost:met 5 man op het veld bijna wind stil en gezellig lekker om de buurt vliegen, heerlijk en geen gezeur achter mijn rug :yes:
o ja er waren geen snelle jongens die wilden rossen, alles op het gemakkie:sleeping:

zo dat brevetje heb ik ook binnen in alle rust gehaald. :banana: :banana: :banana::proost:met 5 man op het veld bijna wind stil en gezellig lekker om de buurt vliegen, heerlijk en geen gezeur achter mijn rug :yes:
o ja er waren geen snelle jongens die wilden rossen, alles op het gemakkie:sleeping:

Feli Joop!

Zo, ook weer terug van weg geweest. Vandaag lekker naar Venlo geweest. Was weer top. Afgesloten met een avondje vliegen en een BBQ. Heerlijk . Nu ff chillen. Morgenochtend uitslapen en knutselen. S"middags missvhien ff vliegen.

Lekker genieten van de vakantie.

Maandag naar het strand. Lekker op de fiets.

Zo, ook weer terug van weg geweest. Vandaag lekker naar Venlo geweest. Was weer top. Afgesloten met een avondje vliegen en een BBQ. Heerlijk . Nu ff chillen. Morgenochtend uitslapen en knutselen. S"middags missvhien ff vliegen.

Lekker genieten van de vakantie.

Maandag naar het strand. Lekker op de fiets.

Ik ook weer in het land van de levenden. Vanmorgen werd ik ziek wakker :cry: Ik merkte het gisteren al in de studio... werd ineens zo gaar als wat. Nou vanmorgen kwam ik erachter :hammer: Zowat de hele dag gaar geweest op de bank. Even naar buiten gegaan om wat shoppies te doen voor de vakantie.
Ik voel me weer een stuk beter.

De uitzending van gisteren staat in de upload. Toch wel een leuke uitzending geworden :yes: Maar de volgende keer gaan we het echt goed doen!

EDIT

Hier de uitzending van gisteren :yes:

Alweer een pak Tucs op en een perzik en wat snoep op :)

Ik vond het wel even gezellig om bij je langs te gaan Sleur. Dat gaan we vaker doen :thumbsup:

Ja, maar dan zorg ik er dat ik niet voor die tijd al het bier al op heb. :oops: Hoewel... Nu heb ik het allemaal lekker zelf op. :p :lol: Morgen de rest van de tuinset oproken en die andere zak marshmallows laten opvreten. Daarna wordt het wachten tot ik de grenen vloer ik de kamer ga vervangen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back