Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oh yeah !! Top gun! :cool:

full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Bryan heeft een nieuwe vis. Een digitale vis voor in bad. Echt leuk
Dit een een Robovis. Als dat ding in het water terecht komt gaat hij zwemmen. Als je hem droog maakt stopt hij.
FF met de GoPro onder water gefilmen is best grappig. Zag gelijk waarom de onderwater behuizing van de Hero2 niet goed was. Beeld is onderwater niet scherp.

Laatst bewerkt door een moderator:
Net klaar met de nieuwe rag quad. Compleet met accu 650gram. Motor tot motor 35cm. Alles super licht. Net ff getest. Vliegt super strak. Morgen ff maiden op het veld.

mogguh........
eerste dag van de laatste week hier; ben Dubai inmiddels aardig zat.....
Het is hier veel te heet en er zijn veel teveel mensen met veel teveel geld...
Normaal bouwen kunnen ze hier niet, het is allemaal even extravagant; Porsches, Ferrari's en Lamborghini's zijn niet bijzonder meer, en een jacht onder de 20 meter is voor een sloeber..........
Geef mij maar Nederland!!!!!!

Kan er iemand dubbelzijdig stukje tape mee naar het veld nemen... ben ik je eeuwig dankbaar... moet nog wat plakken maar de pur is op...

Die hoef je niet te bellen hoor. Gewoon braaf om 06:40 vanzelf wakker geworden. Nog geprobeerd wat verder te slapen maar dat kan ik niet. :?

/biologische klokken zuigen

idem , vroeger kon je lekker onbezorgd uitslapen , dat is niet meer .
ikke ook altijd rond 6;30U wakker , alarm zetten is zinloos ;)

*bos , pannenkoekenhuis , strand opzoeken gaat mit das gezin ,silent mite gaat mee voor wat storm gevlieg aan de kust :cool: *

mogguh, was gezellig gister :) Beetje laat geworden weer maar was wel leuk. Heerlijk weertje ook vannacht om wat hout te verbranden in de vuurkorf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back