Knaller
Forum veteraan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Let op, ik heb het over de full range AR6200, niet de indoor AR6100's.Nee, geen parkflyer spul. AR 6100e heb ik er zelf ook nog twee van liggen..
En een AR 500 maar dat is ook niks....
Tsja, er zijn ook testen met de oude eerste AR6100's gedaan die een bereik van meer dan 2.5km line of sight hadden. De omstandigheden als weer (vochtige of droge lucht), andere zenders in de buurt, aardstralen, aura's etc. hebben allemaal invloed op het bereik.Ik ben heel benieuwd of die Orange dingen werkelijk slecht zijn. Ik geloof dat er range testen gedaan zijn waar ze het beter doen dan Spektrum origineel lees ik nu her en der
Yep, die voldoet ook prima. Zit in mijn Dogfighter. Is gewoon full range.
Ohw sorry, nog 1 wens.....er MOET een failsafe inzitten.....![]()
De AR7110 is een andere ontvanger dan de AR7010. :teacher:ar7110 is niet direct leverbaar, maar duurt een paar dagen.
Lijnbesturing een optie? :lol:Ohw sorry, nog 1 wens.....er MOET een failsafe inzitten.....![]()
Lijnbesturing een optie? :lol:
De AR6255 heeft ook failsafe op alle kanalen.![]()
Ohw sorry, nog 1 wens.....er MOET een failsafe inzitten.....![]()
Ik heb het vermoeden dat je accu dood is gegaan tijdens de beruchte vlucht. Als je accu 0,0 spanning geeft dan werkt een failsafe ook niet meer :nooo: Of er is een draadje losgesprongen.
Achteraf is het toch nog allemaal goed afgelopen, wel pech dat je kist niet meer terug gevonden is :cry: Dat is gewoon zwaar ruk![]()
@ veldmuis: Ze hebben in je landing zone vandaag het gras gemaaid.... makkelijk zoeken nu 8O