Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, geen parkflyer spul. AR 6100e heb ik er zelf ook nog twee van liggen..
En een AR 500 maar dat is ook niks....
Let op, ik heb het over de full range AR6200, niet de indoor AR6100's.

Ik ben heel benieuwd of die Orange dingen werkelijk slecht zijn. Ik geloof dat er range testen gedaan zijn waar ze het beter doen dan Spektrum origineel lees ik nu her en der
Tsja, er zijn ook testen met de oude eerste AR6100's gedaan die een bereik van meer dan 2.5km line of sight hadden. De omstandigheden als weer (vochtige of droge lucht), andere zenders in de buurt, aardstralen, aura's etc. hebben allemaal invloed op het bereik.

Yep, die voldoet ook prima. Zit in mijn Dogfighter. Is gewoon full range. :yes: Maar uh, de AR7010 hebben ze ook gewoon. De AR7000 is niet meer, de hele reeks is opgevolgd door de ARxx10 en ARxx15 series.

sam zegt dat het morgenochtend besteld wordt en het is dan de volgende dag of de dag erna bij hem. Dag later weer bij jou, of je ben toevallig in den haag dan ;)

Lijnbesturing een optie? :lol: ;)
De AR6255 heeft ook failsafe op alle kanalen. :yes:

Lijnbesturing is geen optie.....Veldmuis heeft namelijk geen Failsafe zoals sommigen reeds gemerkt hebben :rolleyes:

Maar ik was er reeds uit...

@ knaller.... dus donderdag kan ik het spul binnen hebben ga ik dan van uit....:cool:

Ohw sorry, nog 1 wens.....er MOET een failsafe inzitten..... ;)

Ik heb het vermoeden dat je accu dood is gegaan tijdens de beruchte vlucht. Als je accu 0,0 spanning geeft dan werkt een failsafe ook niet meer :nooo: Of er is een draadje losgesprongen.
Achteraf is het toch nog allemaal goed afgelopen, wel pech dat je kist niet meer terug gevonden is :cry: Dat is gewoon zwaar ruk :yes:

Ik heb het vermoeden dat je accu dood is gegaan tijdens de beruchte vlucht. Als je accu 0,0 spanning geeft dan werkt een failsafe ook niet meer :nooo: Of er is een draadje losgesprongen.
Achteraf is het toch nog allemaal goed afgelopen, wel pech dat je kist niet meer terug gevonden is :cry: Dat is gewoon zwaar ruk :yes:

Dat grote vermoeden heb ik ook, vandaar nu met Lipo....

Hier ook een Kipor in gebruik. Niet dagelijks maar af en toe. Inmiddels ruim 2 jaar. De 2600 dan wel.

Zeer tevreden over.

Hij ligt niet in het gras. Denk toch ergens op een dak. Eerdaags toch maar een FPV rondje maken.

Verder gaat met Trex 700 en nieuwe Rag-Quad.
Morgen weer vliegen. Je weet toch.

Kon het niet laten... De flipper is overleden na de ongeplande landing tijdens de fun en fly.. Toch maar een nieuwe gekocht. Twee meter vijftig ASW 28-18... Helemaal compleet voor weinig.. incl. blonde sloerie aan de knuppel...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back