Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad, ik kijk het allemaal van Jasper af. Ik vind het nog steeds erg leuk om te doen.
Maar nog niet op vakantie gaan hoor 8O

mijn maandag was gisteren (rare jongens die Dubainezen), vandaag ook alweer een paar uur in de schoolbanken.
En van het weekend (Vrijdag en Zaterdag is dat hier) mag ik ook nog een online-module doen.....:| hopen dat het een beetje snel wil, kan ik misschien nog ff naar "Wild Wadi" :D:cool:

O ja dat was het probleem :wink:
Dat stuk luchtruim staat er om bekend dat je vleugels verliest. Toch junkie? ;) Overigens ook boven het knollenveld aan de andere kant van de Dijk, vraag maar aan Gorby. :lol:

En een tip van algemeen nut: Controleer uw mailbox i.v.m. inschrijven voor de Funfly. :teacher:

*reeds ingeschreven per email*

geen mail gezien :confused:
Kan toch niet naar de funfly, maar als ik deze niet krijg is de kans vrij groot dat ik andere email ook niet krijg.....

@Jasper, kun jij hier weer naar kijken?

Dat stuk luchtruim staat er om bekend dat je vleugels verliest. Toch junkie? ;) Overigens ook boven het knollenveld aan de andere kant van de Dijk, vraag maar aan Gorby. :lol:

En een tip van algemeen nut: Controleer uw mailbox i.v.m. inschrijven voor de Funfly. :teacher:

*reeds ingeschreven per email*

Dat komt door het spamfilter van je provider

Aeroclub Heemskerk is de afzender, door het woord ero beland hij in je spambox :yes: Even een uitzondering maken in je spamfilter en je krijgt gewoon weer mail van de club. :teacher:

alle andere erotische email komt anders gewoon binnen.........:D
Een tijdje terug ook dit probleem gehad, lag toen wel aan de kant van de club en heeft Jasper toen opgelost.

Dat komt door het spamfilter van je provider

Aeroclub Heemskerk is de afzender, door het woord ero beland hij in je spambox :yes: Even een uitzondering maken in je spamfilter en je krijgt gewoon weer mail van de club. :teacher:

ik heb je emailadres niet .......;)
Kan me voorstellen dat je inmiddels wat behoeftig wordt; als man alleen...
een paar keer per week een schaap is natuurlijk niet hetzelfde, dat geblaat wordt je ook een keer zat:rolling:
Geen schaap, lama of apalca. :teacher: Ik ga niet op mijn knieen achter zo'n beest zitten. :nooo: :lol:

Ik denk dat ik toch maar naar de KLU ga. Er schijnt dit jaar een groots vuurwerk te worden georganiseerd door de EOL. 8) 8O

atomic-bomb-o.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back