Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lipootjes weer vol geblubberd. Straks maar weer even naar het veld om 1,5 ampere aan lipos er door te blazen. Hopelijk nu zonder rook uit de romp.

lekker dagje zo , lekker aan de herpules klooien :D

vanochtend een heel end op de snelweg gekachelt , heerlijk , en schijt aan dat ik het overige verkeer wat op houd :rolleyes:, gaat met wind tegen niet harder dan 90 , met windje mee 105 :p.

de minimale snelheid dat je moet kunnen halen op de snelweg is 60 , dus daar zit ik ruim boven ;)

maar daar gaat jan smit powerparts aan werken :cool:

*verder klooit *

Er is geen minimum snelheid meer voor de snelweg. Voertuigen dienen toegelaten te zijn op de snelweg. Je moet minimaal 50 kunnen en mogen rijden. :yes: Als je de boel ophoudt, krijg je toch een prent.

Gek genoeg mag een quad niet op de autosnelweg, alleen op de autoweg. Toch heeft die een volledig kenteken. Als ik jou was, zou ik toch nog even informeren bij het RDW.

Er is geen minimum snelheid meer voor de snelweg. Voertuigen dienen toegelaten te zijn op de snelweg. Je moet minimaal 50 kunnen en mogen rijden. :yes: Als je de boel ophoudt, krijg je toch een prent.

Gek genoeg mag een quad niet op de autosnelweg, alleen op de autoweg. Toch heeft die een volledig kenteken. Als ik jou was, zou ik toch nog even informeren bij het RDW.

de hercules is gewoon een motorfiets met motorkenteken ,dus ik mag gewoon de snelweg op Wat is de minimumsnelheid voor het wegverkeer? | Vraag en antwoord | Rijksoverheid.nl

minumum snelheid is volgens de link 60kmpu voor de snelweg

dat geklooi ook met al die soorten wegen. :? ;)

Nou ja, in beide gevallen zul je met die tuf nooit de maximum snelheid voor autowegen en autosnelwegen overschrijden. :rolling:

Ik mag met mijn Kreidler RS 50 ook gewoon de snelweg op, het is immers een motorfiets. Maar is het verstandig ? Ik doe het soms wel, want hij haalt de 100 km p/u (met moeite) Maar een Quad is een erg instabiel voertuig waar je bij het minste geringste vanaf wordt gelanceert.

Tussen de bezigheden door, nog steeds wat bouwen. 8) Ik ga weer wat foto's aan mijn post toevoegen. :pc: Een de camera opladen en een filmpje van vorige week knutselen.

Ik mag met mijn Kreidler RS 50 ook gewoon de snelweg op, het is immers een motorfiets. Maar is het verstandig ? Ik doe het soms wel, want hij haalt de 100 km p/u (met moeite) Maar een Quad is een erg instabiel voertuig waar je bij het minste geringste vanaf wordt gelanceert.

ik heb ook een rs 50 gehad , blerde ik ook mee op de snelweg , kleine stukjes , want het gaat snel vervelen ;)

vandaag lekker veel op de hercules gereden , echt genieten , leuker dan vliegen eigenlijk , maar morgen proberen toch echt eens te gaan vliegen voor de verandering ;)

straks lekker eten , het leven is heerlijk als je ff NIET je tijd hoeft te verspillen aan WERKEN !! :p:p

full

Maar ff creatief geweest de vleugels van de EasyGlider gespoten :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Lekker bezig FunFlyer. Die stickers was het toch niet.

Hier ook aan de knutsel. Ben bezig met mijn satellietinstallatie.
Ook gelijk even de WiFi antenne plaatsen. Kan mooi boven de schotel.

Om 16:00 nog ff gevlogen. Was best fris met die wind. Hopelijk morgen wat minder wind en meer zon. Dan gaan we nog een rondje.
Hoogteroer van de Holiday ook weer gemaakt. Bryan is dit weekend bij z'n moeder, maar vroeg vanmorgen tijdens de voetbal of hij vandaag nog mocht vliegen.

Nou dat vond zijn moeder niet echt een goed plan. Doe je maar lekker volgende week bij je vader. Yeah Right !!

Hij is trouwens vandaag kampioen geworden met voetbal. Was een groot feest vanmorgen.

Goed bezig, die Bryan. :thumbsup: Tsja, dat van die leuke dingen in het verkeerde weekend hoort bij dat debiele gedoe van die midlife-crisis-gleufdieren. :( Ook hier ondertussen het geval.

Ik knutsel langzaam maar zeker door aan de ASK-21. Motortje helemaal Okidoki, richtingsroer doet het, nu allerlei probleem met het hoogteroer oplossen. Morgen is dat ook opgedroogd. Vanavond nog even de vleugels strijken even kijken hoe de servo's daar in te fröbelen.

@Jasper: gefeliciteerd met het kampioenschap van bryan... en dan als straf niet mogen vliegen van moeders :hammer: Ik zeg Bryan ook scheiden :wink:

Je moet het ook handig spelen. Dit weekend de kids maar volgende week jeukeballentoernooi dus weer de kids. Mag zij ze de week er op hebben. Hè vervelend, dan is het een lang weekend vlieggedoe bij de FMS. Chips, zonder de kids. :p :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back