Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Vanavond eens kijken of ik ACH nog kan vinden... en daarna geluidsmeldingen whatsapp uitzetten...

precies , ik heb ook al mijn wattsap verkeer op dempen staan , alleen als ik in wattsap ben zie ik de berichten .
Als je op het hoogtij draadje wil mee chatten of kijken ,moet je sleur of phils ff contacten

greetzzz

Dit draadje is wat je noemt een ultra slow chat , ook wel lekker hoor , ff tot rust komen :D , de ht app is een ander verhaal ;)

Junkie heeft vast alweer bijna alle brommers verkocht en is een nieuwe hobby begonnen?
De helft van de HTgroep is inmiddels bij Knaller op Getto-Castricum gaan wonen?
ACH zal vast het vliegseizoen voor dit jaar nog moeten openen? ;)
Hoe is het met Gorbie?

Draadje wordt weer wakker uit zijn winterslaap :)

Gorby loopt ook nog rond hoor, niet beter of slechter als voorheen. We kunnen hem wel even roepen....
@Gorbatjov

Junkie heeft vast alweer bijna alle brommers verkocht en is een nieuwe hobby begonnen?
De helft van de HTgroep is inmiddels bij Knaller op Getto-Castricum gaan wonen?
ACH zal vast het vliegseizoen voor dit jaar nog moeten openen? ;)
Hoe is het met Gorbie?

nope , heb inmiddels 4 motoren en een opslag erbij gekocht om ze kwijt te kunnen , dus dat is hobby nr 1 :)

Van vliegen is nog weinig terecht gekomen , maar ik heb de intentie deze zomer toch een keer te gaan vliegen .

grtz junkie

Dit draadje is wat je noemt een ultra slow chat , ook wel lekker hoor , ff tot rust komen :D , de ht app is een ander verhaal ;)

HT-APP trok mijn telefoon letterlijk niet meer. Moest steeds rebooten :friends: Ook geen moeite meer ondernomen nog toegevoegd te worden. Met een bericht per jaar is dit anders prima te volgen hier :feli:

HT-APP trok mijn telefoon letterlijk niet meer. Moest steeds rebooten :friends: Ook geen moeite meer ondernomen nog toegevoegd te worden. Met een bericht per jaar is dit anders prima te volgen hier :feli:
Ik zet je zo weer terug hoor. :banana::banana::banana::bier::koud:

Ah dus de traagheid van mijn telefoon is te wijten aan die appgroep. Nu ikke snappe! :)
Nee, gebrek aan rekenkracht en opslagcapaciteit. :frustie::hammer:

WhatsApp is kudt sinds februari. Crasht continu als je een plaatje opent. De wereld klaagt steen en been maar het boeit ze verder niets. Als je je telefoon traag wilt krijgen en snel door je accu heen wilt, moet je Feestboek installeren. 40% accugebruik is alleen de Feestboek app. En ook dat boeit ze niets. Het wordt toch wel gebruikt.

Back