Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

geen schapen , maar weer een dogfighter op het forum .

heb ik weer wat te raggen :cool:

uiteraard weer omgebouwd naar 5cc nitro .

Nee hoor Junk, leuk om te zien dat je weer de kriebels krijgt..

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoor Junk, leuk om te zien dat je weer de kriebels krijgt..

Onverantwoord df piep vliegen heb ik altijd wel leuk gevonden :p vandaar maar weer een exemplaar geknutseld ;)

binnenkort maar ff loslaten en maidenen .

Laatst bewerkt door een moderator:
Maaaanden (ok, ik overdrijf, weken) later weer eens een reactie hier LOL .... beetje doodgebloeid lijkt wel :P

ach ,dan doe ik ook wel weer een post op deze slowchat o_O

vandaag weer heerlijk dagje op de blade gereden langs diverse motorzaken , aangezien junkie ook een dagje ouder word zal er binnenkort een sofa op 2 wielen bijkomen , ditmaal de honda pan europan st 1100 , voor de wat langere ritten , en of verweg vakanties . die motor is ook erg geschikt om met z'n 2en te touren , is met een fireblade bijna geen optie .

geweldige oerdegelijke tourfiets , en toch ook lekker oldscool .

Heb er speciaal een garagebox bijgekocht op het plein ,zodat ik dat slagschip warmpjes en droog kan stallen :)

wellicht word het deze , http://link.marktplaats.nl/m968473642

grtz junk

Huh, wat? Schrik er van...

Te druk met andere dingen. Ik heb me om laten lullen om volgende jaar de Amsterdam City Swim te doen. Dus tegenwoordig veel in de sportschool te vinden, beetje hardlopen en zwemles nemen omdat zwemmen in zo'n rubber pak toch heel anders is qua tchniek.

Voor Amsterdam City Swim hoef je geen inentingen te hebben, het water wordt schoongemaakt en is veilig om in te zwemmen. :rolleyes:

Precies, bekort je je leven met zeker 10 jaar. Met andere woorden, als je daar gaat zwemmen ben je 4 jaar daarvoor dood :D

Back