Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

lekker weertje mensen ! , net ff stuk gereden , alweer veel motor broeders op de weg :p

toch weer even naar de nsr125 gereden waar ik al een proefrondje op had gereden , en de knoop doorgehakt , en gekocht , incl compleet extra blok erbij , daar ben ik gevoelig voor ;)

deze dus , ff naar beneden scrollen en dan zie je de groene versie Honda NSR 125F

De gilera gaat hem niet worden , teveel dingen mankeren eraan , geen kenteken , te gedateerd , teveel werk .

de honda heeft ook wel wat naloop werk , maar dat is te overzien .

vntm

Goedemorgen allemaal !!!!

uploadfromtaptalk1425794970632.jpg

nog veel calcium en strooizout op de weg. Ik wacht nog ff

als de weg droog is ,is het prima , maar anders is je motor wit van de pekel idd .
Goedemorgen allemaal !!!!

Bekijk bijlage 4442
goedesmorgens :p

Yep, tuindeuren open, bakkie pleur en een lekkere uitsmijter. Gewoon een beetje vakantiegevoel. 8) :thumbsup:

mijn idee ! , vandaag lekker in de tuin sleutelen ,het kan weer :p
de gilera is al bijna gestript en weggewerkt in laatjes, frame donder ik weg , blok wil ik wel houden ,wellicht ooit te gebruiken voor een zelfbouw project .

veel plezier gewenst voor de veldgangers , ik wacht nog ff , te druk met andere hobbies .

Moggeltjes ik gaat lekker de baja uitlaten straks ,ff heerlijk 2takt snuiven.

Ik ga lekker met Robin 2-takt snuiven. :yes: Rond 13:00 op het veld. :bye:

en ik heb 2tact motorfiets gesnoven :p
Wat een lekker dagje zeg !

gilera is niet meer zichtbaar , verder flink opgeruimd om plaats te maken voor de honda nsr .
ik denk dat ik de kawasaki ar125 ga verkopen , moet toch een beetje keuzes maken , 3 motoren in de verzekering en belasting is wel genoeg , 4 word zeuren .

was het druk op het veld ? ik schat in van wel , kom binnenkort wel ff buurten daar , moet nog steeds de se ff testen .

Back