Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Zeker een leuk projectje Junk. Je hebt straks teveel staan om op te rijden. Kom ik langs met helm en handschoenen om samen wat van die beestjes uit te laten ;)

geen probleem ;)

ze moeten immers allemaal rijden , want stilstand is achteruitgang ;)

ps ; de gilera loopt al , in 1x starten , geen geratel , alleen als de motor warm is moet de choke erop blijven anders slaat hij af , en loopt nog niet mooi .

carburatie probleem dus en waarschijnlijk nog hier en daar verstopt

En trouwens we zijn ondertussen wat jaartjes ouder, hebben meer verantwoordelijkheden( kids.. partners enz) dan vroeger (geen :yes: )
Dus ik denk dat het wel gaat meevallen.
Uh nee. Paar jaar terug op jacht geweest naar een quad.550/750cc EFI modelletje. In eerste instantie een Utility versie, zoals een Kawasaki Grizzly of Brute Force. Leuk en prima rijden. Maar de bochten zijn dan extra leuk. En een proefritje 450 verliep nog leuker, behalve lekker driften ook bochten op twee wielen. En dan ik gewoon fun en direct reden om niet een quad te nemen en ook nog steeds af te zien van een motor. Je zou eens GTA 5 Online op een motor moeten spelen. Zelfs in de auto krijg je soms zin om GTA style te gaan rijden. 8O :rolling: :?

Nou, ik heb een paar Yamaha`s 350 LC gehad, eerst de blauw/witte en daarna de rood/witte 350 LC met powervalve. Op zo`n ding is het lastig (voor mij althans) om normaal te doen. Je weet gewoon dat je op een bepaald toerental je in de powerband begeeft en een kort rukje aan de gashandle is dan erg leuk :D

Nou, ik heb een paar Yamaha`s 350 LC gehad, eerst de blauw/witte en daarna de rood/witte 350 LC met powervalve. Op zo`n ding is het lastig (voor mij althans) om normaal te doen. Je weet gewoon dat je op een bepaald toerental je in de powerband begeeft en een kort rukje aan de gashandle is dan erg leuk :D

kicken dus :p

hup ,vliegtuigen eruit ,en met zijn alle een 125 club beginnen , gezellig ;)
kijk de movie , mijn gilera kz 125 staat er ook tussen [media=youtube]Rn2LyURQF7c[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Uh nee. Paar jaar terug op jacht geweest naar een quad.550/750cc EFI modelletje. In eerste instantie een Utility versie, zoals een Kawasaki Grizzly of Brute Force. Leuk en prima rijden. Maar de bochten zijn dan extra leuk. En een proefritje 450 verliep nog leuker, behalve lekker driften ook bochten op twee wielen. En dan ik gewoon fun en direct reden om niet een quad te nemen en ook nog steeds af te zien van een motor. Je zou eens GTA 5 Online op een motor moeten spelen. Zelfs in de auto krijg je soms zin om GTA style te gaan rijden. 8O :rolling: :?

dit is toch veel leuker dan op je reed zitten te gta gamen . [media=youtube]uusc4NNihYA[/media] dit noem ik lekker relax een stukje tuffen . vooral spannend op de verkeerde weghelft :)
Heerlijk dat geluidje ook , dit is een gilera crono 125 , ook leuk speelgoed .

Geen beste coureur trouwens, kan geen lijn rijden [emoji6]

das waar , heel veel ruimte had hij niet met tegenliggend verkeer , maar hij wiebelt wel wat .

als je bent uitgekeken op die Gilera ... je weet waar m'n huis woont :)

5 meijertjes doen ? ;)

ik weet nog niet wat ik ermee ga doen , stap 1 is gebeurd , hij loopt , maar niet zoals het hoort , stap 2 , goed afstellen , als dat goed zit begint het opknappen , en dat is best veel werk,en dan moet hij nog gekeurd worden voor kenteken , en weet niet of dat het waard is ,en of ik daar zin in heb .

mocht ik een knappe gilera crono, gfr, of sp 02 tegenkomen in goede staat kost dat uiteindelijk net zoveel en gelijk rtr :cool:

leuke van die 125cc brommers met 30 pk , is dat ze niet zo duur zijn ,maar wel een hoog fungehalte hebben en je er leuk aan kunt sleutelen .

HOU OP MET DIE FILMPJES :black:

Als je nog even doorgaat staat er binnenkort ook een 2-takt bij mij in de schuur :| :D

Er klinkt toch gewoon nix lekkerders dan een dikke 2takt ... yummy

Morgen maar weer eens de Robin ontstoffen en controleren of alles nog vast zit. Zondag lijkt mij een prima dag om een ruim litertje peut weg te stoken. :yes:

Zo opgefokt als die brommer is loopt ie niet stationair .

daar zit ook wat in ;)

Morgen maar weer eens de Robin ontstoffen en controleren of alles nog vast zit. Zondag lijkt mij een prima dag om een ruim litertje peut weg te stoken. :yes:

dat is idd een optie als je vrijgezel bent , als het zondag mooi weer is wil het gezin ook wat ;)

dus kom niet met goede ideeën voor zondag , want dan kan ik niet :mad: ;)

dat is idd een optie als je vrijgezel bent , als het zondag mooi weer is wil het gezin ook wat ;)

dus kom niet met goede ideeën voor zondag , want dan kan ik niet :mad: ;)
Ideaal hoor. Het ene weekend alle vrijheid, het andere weekend sociaal met de kinderen. Hoewel, de oudste is ook meer weg dan thuis. Dat krijg je met die pubers. :lol: ;)

Back