Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Ook leuk: Motoroccasion.nl - Honda - Nsf 100

Nog zelf te bestickeren. 8)

te spartaans voor ons oudjes , dat hou je een halfuurtje uit ;)

zelf zit ik te denken aan een fireblade bj 95 ofzo voor erbij , heb je heel veel motor aan voor nog geen 2 ruggen , technisch bijna niet stuk te krijgen en zeer betrouwbaar .

? Honda CBR 900rr Fireblade Tiger - Motoren | Honda - Marktplaats.nl

kan ik wat langere ritten op maken tov mijn kr1 , de hercules 80 en ar125 zijn leuk voor rustige ritjes door de polder en binnendoor .

Junk maak je wat foto's van de Kawa h2r [emoji13]

foto's maken is meer iets van 2010 ;) , heerlijk 5 uur rondgehangen , en daarna word je echt wandelgaar ;) , maar zeker aan te bevelen , mooie schaars geklede dames die je van alles willen aansmeren , stunt teams die dingen met motoren doen waar je eng voor word , en dat klopt ook want er geen er 1 flink op zijn plaat en schoof tegen een teamgenoot aan en kon worden afgevoerd per ambulance .

verder vele lekkere hapjes , leuk motorvolk ,en vooral veel motoren en tuningspul enz.

nog een paar knappe zomerhandschoenen gekocht ,en zo'n geval waar je je mobiel in kunt stoppen en aan je stuur monteert , zodat je de routeplanner kunt bekijken .

Toevallig laatst weer even bij Motoport binnengelopen, begint wel weer te kriebelen :cool:

precies :p , dat blijft ook kriebelen , gewoon een leuk fietsie scoren , en niet raar gaan racen zoals vroeger ,maar lekker tuffen ,dan blijft het leuk .

Hahaha gewoon tuffen met een fireblade .... wie neem je nu in de maling ?

haha , je kunt er ook rustig op rijden hoor ;)
maar ook ff raggen en spelen en gek doen :cool:

goedemorgen allemaal , vandaag droog weer , dus ff op de kr1 , morgen zeiknat weertje ,dus ff struinen in de ijhallen ofzo

leuk en een boel werk, maar ja dat is part of the game.
Als ik een schuur had met genoeg ruimte had ik zo'n projectje wel willen doen.

Misschien tijd voor Funda

leuk en een boel werk, maar ja dat is part of the game.
Als ik een schuur had met genoeg ruimte had ik zo'n projectje wel willen doen.

Misschien tijd voor Funda

betreft funda .. +1 , heb ook een grotere schuur nodig , meer een werkplaats ;)

En zeker leuk om te sleutelen , maar uiteindelijk ben ik wellicht 1 a 2000 goedkoper uit dan een knap origineel exemplaar .
Op de foto is niet goed te zien wat er allemaal nog meer aan mankeert en of de voorvork nog strak is .

kmstand is wel interessant .

Dat de motor 4 jaar ouder word door het donor frame is weer minder bij eventueel verkoop ,en hij is niet meer origineel .

Maar wel leuk om over na te denken , wellicht bel ik de beste man nog even .

Die garage/schuur is het probleem niet. Ik heb 40 m2 garage. Maar tijd hè, schreeuwend gebrek daar aan. Dat gaat zeker niet via Funda? :mrgreen:

Check, bakkie 4 of 5 al. Met vers gebakken broodjes erbij. :thumbsup:

klopt , jij hebt een heerlijke garage , mits er niet zoveel in staat ;)

En klopt , tijd is iets wat ik ook steeds minder heb , een halve en soms een hele dag per week voor mezelf , de rest is geleefd worden :-? yeah ;)

dus die schade bmw gaat hem niet worden , koop liever kant en klaar :D

Goedemorgen heren, koffie ?

zeker wel , doet u mij maar zwart met suiker :D

Back