Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Wij eten vanavond kip. Zelf gevangen. Op de A9. Bij 120km/u. :rolling:

wissenroadkill.jpg

tis geen vette kip , dus veel aardappelen erbij ;)
Missie geslaagd, drukte viel nog mee. De meeste waren eten denk ik, daar stonden ze goed in de rij. :? En ja, als je over een paar jaar de deur uit wilt, dan moet je ook deze vaardigheden beheersen. :teacher: :lol:

wissenikeaopvoeding.jpg

wie is die havymetalist ? ze worden groot :eek: ;)

Dat puzzelen valt nog niet mee. Of het nu zweeds design is of engelse mechanica.
De oude uitlaat er onderuit gekregen door het vehikel geheel op te krikken.
Maar een nieuwe met dezelfde maat terugplaatsen, ho maar.
Inmiddels te koud en te nat, lekker bij het haardvuur...

Oei, de Honda NSR was een mooie opvolger van de MBX in de tijd dat alles opeens als racer er uit moest zien. In het verleden ooit overwogen om mijn MBX te voorzien van de NSR kuip. Misschien als mijn midlife crisis echt toeslaat alsnog maar mijn motorrijbewijs halen en de MBX80 (met 125cc) op kenteken laten zetten. 8)

Ik zie Sleur al gaan op zijn 125 cc :rolling: Wordt toch eerder een dikke VMax ben ik bang :p

p4pb1669703.jpg

Ik zie Sleur al gaan op zijn 125 cc :rolling: Wordt toch eerder een dikke VMax ben ik bang :p

115400_Papel-de-Parede-Harley-Davidson-V-Rod-Screamin-Eagle_1280x800.jpg
Yep, zo'n midlife crisis brommer. Lid worden van één van die drie clubs en gaan met die banaan. :rolling:

Een V-Max is niet alles. Veel last van een torderende aandrijf-as. Mijn broertje heeft er eentje gehad. Ook enigszins opgevoerd. Wel speciale tandwielen in de overbrenging en een sterkere as, maar desondanks toch regelmatig een nieuwe as nodig. :?

Pfff, headers zitten erin. Pasvorm is ook niet je van het, morgen 16 boutjes erin frommelen. Daarna weer onder de auto voor de demper en eindpijp.
Gaan aardig wat vrije uurtjes inzitten. Maar dan heb je ook wel wat.

Iemand nog interesse in een PlayStation 3 Super Slim 500GB inclusief GTA 5? Compleet in doos en kabels en controller. De kotertjes wensen niet meer op een PS3 te spelen en deze moet dus vervangen worden door een PS4. :? ;) Voor €125,00 mag-ie weg.

(kun je meedoen met Sleur, PH-ILS en Spikkel in GTA Online :thumbsup: )

Back