PH-ILS
Forum veteraan
bij de baco in ijmuiden hebben ze ook soldeer kitjes.
truste
Ahhh cool, niet eerder aan gedacht. Thanks, morgen ff heen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
truste
Dat dus.En anders is Conrad al jaren een leuke site voor dat soort gein
Oei, de Honda NSR was een mooie opvolger van de MBX in de tijd dat alles opeens als racer er uit moest zien. In het verleden ooit overwogen om mijn MBX te voorzien van de NSR kuip. Misschien als mijn midlife crisis echt toeslaat alsnog maar mijn motorrijbewijs halen en de MBX80 (met 125cc) op kenteken laten zetten. 8)
goed plan en bovendien gezellig , lekker stukjes tuffen van het koffiehuis in het ene dorp naar het koffiehuis in een volgend dorp
zijn wel meer mensen op dit draadje met motoren ,dus maar eens een tourritje uitstippelen
de nsr 125 rijd echt heel lekker , je hangt niet teveel naar voren zoals de kr1 , heeft verassend genoeg nog elektrische start ook , en gaat als je wil heerlijk snel door de versnellingen (6) heen , dus relax toeren ,of snel racen .
Zodra het echt lekker weer gaat worden (in de lente) dan maar eens een toertochtje doen, relaxed tuffen.
Missie geslaagd, drukte viel nog mee. De meeste waren eten denk ik, daar stonden ze goed in de rij. :? En ja, als je over een paar jaar de deur uit wilt, dan moet je ook deze vaardigheden beheersen. :teacher: :lol:Veel plezier bij de Ikea![]()