Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Kun je eigenlijk in de nieuwe software ook de laatste postings als eerste zien? (ik heb de instelling ervoor nog niet weten te vinden)..

Rechtboven, bij Postvak in verschijnt een rood vakje als er nieuwe postings zijn in topics die je volgt. Klik je op Postvak in, krijg je een dropdown waarin je het topic aan kunt klikken. Dan ga je vanzelf naar de eerste ongelezen post sinds je laatste bezoek. En anders onder Meldingen om nog eens terug te kijken.

Een jongensdroom gaat werkelijkheid worden.. Zojuist de knoop doorgehakt en een 5 cilinder stermotor besteld. Dit betreft een 65cc Methanol motor.

Volgende stappen:
- ringuitlaat bestellen
- juist modelvliegtuig erbij zoeken

Nu wachten voor de brievenbus tot de postbode een pakketje komt bezorgen :)

224726_LB_00_FB.EPS_1000.jpg

Hahaha.... :D Nee Gorby... deze ga jij horen lopen en zelfs in een plank zien vliegen.. Wanneer? Misschien dit jaar nog wel.. ;)

Yeahhhhhhhh weekend !!!!

als je naar buiten kijkt klopt het wel dat het weekend is idd o_O

En na het weekend word het weer heerlijk warm en strak weer :D

Morgen komt een verzamelaar kijken in mijn motor museum , waarschijnlijk gaan er 2 2tact motoren geruild worden tegen een fireblade 929 RR 2002 :cool: , even ervaren hoe 155 pk ook alweer was o_O

have a nice weekend ;)

Ik vond dat warm best tegenvallen. En het wordt nu alweer minder. De zomer is voorbij, tijd voor herfst.

klopt , morgen nog mooi , daarna weer 4 dagen slecht :rolleyes:

maakt niet uit , ben die lang weekenden zat en werk lekker door , heb het nogal druk ook ,en bijkomend voordeel is de doekoes .

zaterdag druk met een motor verkopen, die word opgehaald ,en weer wat leuks ophalen in noord brabant :p

@ Spikkel : mooi stuk techniek hoor !! erg gaaf :) , maar kreeg je er voor dat geld niet eens 5 gloeiplugjes bij ? :confused:

He jullie moeten meer berichten plaatsen hoor, ik heb bijna niets te lezen.:)

nou ,speciaal voor jou dan , aangezien iedereen hier gillend weggevlucht is ;)

heerlijk weekend genoten , veel motoren verhandeld , en 1 dik exemplaar toegevoegd :cool:

best serieus machientje met zijn 152 pk , de honda fireblade 929 RR , weer eens wat anders dan die lichte 2 tact pruttels :)

hopen dat het volgend weekend knap weer word .

grtz .

nou ,speciaal voor jou dan , aangezien iedereen hier gillend weggevlucht is ;)

heerlijk weekend genoten , veel motoren verhandeld , en 1 dik exemplaar toegevoegd :cool:

best serieus machientje met zijn 152 pk , de honda fireblade 929 RR , weer eens wat anders dan die lichte 2 tact pruttels :)

hopen dat het volgend weekend knap weer word .

grtz .

Hee Motormuis je hebt je levensverzekering toch wel ff flink verhoogd hee, das wel zo lekker voor je vrouwtjes.

ha ha , de verzekering zit wel goed ;)

Je had mij deze motor ook niet op mijn 18e moeten geven .

ik heb al eerder snelle fietsen gehad met 100+ pk , gewoon lekker rijden , en toen was ik nog lid van mac zandvoort , dus kon ik (redelijk veilig) mijn rondjes doen .

mijn 2tacter kawa kr1s die ik al een tijd heb rijd 220kmpu en daar doe ik ook niet raar mee .

deze fireblade rijd gewoon heerlijk , hij kan toevallig nog een stuk sneller ,maar vergelijk de Dacia maar met de kr1s en de Volvo met de fireblade o_O

mocht ik merken dat ik me niet kan inhouden of per ongeluk steeds te hard ga , dan gaat de blade er net zo snel weer uit , heb mijn rijbewijs nodig voor mijn werk .

zei de vorige eigenaar ook , je rijd onbewust 170 , en dat voelt op de blade aan als 100 .

maar wellicht word ik weer lid van mac zandvoort , daar komt de blade tot zijn recht en is heerlijk om op het circuit te rijden .

Uit het vliegen haal ik mijn kick niet meer , laatst nog even gevlogen , maar had er niet zoveel meer mee .

Wat me nog leuk lijkt is de dogfighter op nitro , maar dan moet ik bouwen , en dat gaat hem niet zo snel worden .

@Nick : thanx ! ben er erg blij mee :)

Raarrr dat forum , kan ook niet meer meerdere quote's doen , en ben het overzicht totaal kwijt:confused: .

geef mij het oude forum maar ,of helemaal geen forum meer , ook best .

Back