Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

best verwarrend midden in de week een lang weekend vieren , hele andere tv programma's op vrijdag terwijl het woensdag is :???: ;)

Daar heb je helemaal gelijk in sleur .
En daarom hekelen de meeste kerst ook , want dan moet je ineens verplicht gezellig gaan doen ,en op visite gaan bij mensen die je niet wilt zien , dus sterkte allemaal :mrgreen:

Vandaag gelukkig geen kerst verplichtingen , maris zojuist uitgezwaaid naar haar werk , naar buiten gaan is ook niet echt een optie , vervelen rulez vandaag :D

Gaan we herrie makuhhh ?????

Moge allemaal fijne dagen allemaal
Bijna weekend gaat pulsjet alvast opwarmen

hij doelt op de ht meeting denk ik ;)

zaterdag is geen optie met wk 6 en regen en hagel .
zondag is beter , maar dan is het 2 graden met wk 5 , maar wel droog .
Dus een uurtje houden we het wel uit :)

FF een korte ht speedmeeting houden dan ? vlug 2 lipootjes leegvliegen en een kwart tankje met de baja en dan vlug weer naar de kachel 8)

Vandaag op eerste kerstdag maar weer twee spulletjes in de verkoop gedaan......

Prijs is vast.. (indien een ACH lid interesse heeft valt er te praten uiteraard)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Prijs is wel wat aan te doen :)
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Voor de rest, allen een hele fijne kerst en een goed en gezond 2015 toegewenst!

Laatst bewerkt door een moderator:
Zodirect maar weer eens de PS3 aanslingeren.... Vanavond schaap slachten en dan lekker vreten.. Nu even tijd voor mijzelf gepland :yes:

Het gaat weer lekker hier in Zuid-Holland, in Zoetermeer ligt een 52 jarige man in coma omdat hij zijn auto wou redden van een brand die veroorzaakt werd door een vuurwerkbom. De man is ernstig verbrand.
En (ook in Zoetermeer) loopt een kat rond met een jampot over zijn kop.

tja , in de regel heb je toch een brand/diefstal verzekering op je auto ? lekker laten uitfikken en weer een ander kopen .

ik verveel me ! , huis maar ff opgeruimd , winkels zijn ook dicht , dus weinig te shoppen , zo maar even wat schilderen thuis , stilzitten is niet aan mij besteed ;)

Hallo mannen is er toevallig nog iemand in het bezit
Van een irvine super cilencer uitlaat
Deze zijn voor een 3,5 cc pylon race motor
Deze zou ik graag willen overnemen ivm
Een nieuw klein speed projectje

Laatst bewerkt:
Hallo mannen is er toevallig nog iemand in het bezit
Van een irvine super cylincer
Deze zijn voor een 3,5 cc pylon race motor
Deze zou ik graag willen overnemen ivm
Een nieuw klein speed projectje

je bedoelt van een club 20 motor ? maar die cilinder is 1 met de motor ,alleen de kop kun je eraf halen .
Dus dat zal je niet bedoelen

Back