Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

druk weekje , iedere avond iets moeten :| niks voor junkie ;)

we moeten nu al die scholen af voor het voortgezet onderwijs voor floorlief .
gisteren naar het zaanlands lyceum geweest , daar heeft mijn vader nog les gegeven , wel leuk als zijn achternaam daar weer opduikt .

straks naar het bles pascal , en dan is het weer mooi geweest ,daarna weer lekker met de handjes in de aussie bankhangen :cool:

ps ; casp , wat woon je ver ! , gelukkig zijn de benzineprijzen een stuk gezakt ;)
Valt toch wel mee, Is maar 20 km.

Maar het ziet er top uit junk !

Valt toch wel mee, Is maar 20 km.

Maar het ziet er top uit junk !

thanx , word idd erg mooi , ik kan niet anders :cool:

En vind een stukje tuffen richting de duinen wel lekker , beter dan de randstad in te rijden .

vandaag reed ik in een leenauto genaamd renault scenic , wegens apk oflov , modern geval , je sleutel is een keycard die je in een gleuf stopt , daarna op de start/stop knop drukken en dan start hij en gaat de handrem eraf , alles digitaal ,voelt als een japanner , vind het helemaal niks .

Was blij dat ik weer in die tank genaamd oflov kon stappen ,wat een verschil , heerlijk comfort , strak op de weg , mooie analoge tellers , weer heerlijk vermogen tot mijn beschikking , i love it :p

Eerder een kansloos forum draadje geworden

verstuurd hoop ik
Kortom: Business as usual. Zo eens in de zoveel pagin's is er wel eens wat zinnigs. Maar dat verzandt toch al snel in de onzin. Maar wel koel om met het HoogTuig draadje hebben wel ongeveer de helft van het totaal aantal postststs... :mrgreen:

Back