marcelsiggery
Forum veteraan
Echt schandalig !!! Gebeurde op Hoogtij ook regelmatig 
Geeft aan in wat voor tijd we leven.......armoede !!

Geeft aan in wat voor tijd we leven.......armoede !!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Heb je eindelijk 20 brommers, super mooi weertje, gaat tie met de auto......![]()
![]()
Wie heeft zijn badkamer gedumpt
Precies !!! Armoedige samenleving :???:
Schijt aan de rest van de wereld, als ik maar van mijn zooi af ben :2gunfire::2gunfire:
Zeer triest en nekschot-waardig !!!
Het is echt triest. En als het nou beunhazen zouden zijn... Maar ook gewoon gerenommeerde aannemers en klusbedrijven doen dat gewoon zo. Bij de vorige toko was een veldje vlak langs de weg. Een aantal keer gewoon met een kiepaanhanger een complete verbouwing gedumpt. Dat is gezien en keurig gemeld bij de politie, die achterlijk op locatie was (snel dan dat je in elkaar geslagen bent of wat dan ook). Milieudelicten wegen echt zwaar en staan enorme boetes op. Terecht!!!Echt schandalig !!! Gebeurde op Hoogtij ook regelmatig
Geeft aan in wat voor tijd we leven.......armoede !!Zal mij niks verbazen als het een kleine aannemer is die zo een paar tientjes extra probeert te verdienen
Wel aan klant door berekend.
Het is echt triest. En als het nou beunhazen zouden zijn... Maar ook gewoon gerenommeerde aannemers en klusbedrijven doen dat gewoon zo. Bij de vorige toko was een veldje vlak langs de weg. Een aantal keer gewoon met een kiepaanhanger een complete verbouwing gedumpt. Dat is gezien en keurig gemeld bij de politie, die achterlijk op locatie was (snel dan dat je in elkaar geslagen bent of wat dan ook). Milieudelicten wegen echt zwaar en staan enorme boetes op. Terecht!!!
Ik zou het melden bij de politie/milieudienst. Gevolg is dat ze vaker surveilleren op die locatie. Anders blijven die gasten terug komen. Lekker makkelijk, zo uit zicht achter die aarde wal. :?![]()
@Junkie word al wat of nie?
![]()
Wil je hem zelf schilderen of moet ik er wat tape op klappen.?
HiModel 2212-2200kV met een APC-E 6x4". Op 3S moet er dan flink wat snelheid uit te halen zijn. 8)welke motor prik je erop ? die zwarte die ik op de silent mite heb , kan hij lekker wind battlen![]()
jij bent goed bezig en erg vlot ook
ik wou dat ik nog zo jeugdig was
hoe die andere vlieger was met dat tape zag er netjes uit , dus mag je doen als je er zin in hebt
welke motor prik je erop ? die zwarte die ik op de silent mite heb , kan hij lekker wind battlen![]()
Die HiModels hebben ze absoluut nieg bij HK. Is ook zeker eem killer setup. Denk dat er wel wat extra carbon nodig gaat zijn in alle vlakken die aan de romp zitten en de roeren van balsa moeten anders flutteren ze uit elkaar.
2212/06 Brushless Outrunner (2200Kv) (2212/06) - RCtechnics
De zwarte 2205/1400kV doet 13A met een 8040DD en 16A met een 8047RD. Die laatste is eigenlijk niet geschikt voor 3S.
2205C 1400Kv Brushless motor
We gaan weer dooooooood!!!!!!!!
KNMI waarschuwt voor onweer | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
(verwacht drie druppels regen en wat gerommel in de verte)
Tssssk, niet vliegen met onweer. Nooit op een open veldje bij onweer. :teacher:Mooi weer om met piep te vliegen dus![]()
Tssssk, niet vliegen met onweer. Nooit op een open veldje bij onweer. :teacher:![]()
Het is in ieder geval een schokkende ervaring en geeft een enorme boost. En LiPo's kunnen slecht tegen opladen met meer dan 5C.Beetje risico durven nemen in het leven ... living on the edge ^ ^