Rijders/Vliegers/DJ's omgeving Zaandam (Deel 9)

Heb je eindelijk 20 brommers, super mooi weertje, gaat tie met de auto......:confused:

wou ik ook wel , maar de eerste dag op een nieuwe klus moet ik toch best wat gereedschap en materiaal mee nemen ;)
morgen weer op de motor :p

e4y9ynuq.jpg

Wie heeft zijn badkamer gedumpt

tering zeg ! :2gunfire:

hebben ze een tientje kunnen besparen :???:

Precies !!! Armoedige samenleving :???:

Schijt aan de rest van de wereld, als ik maar van mijn zooi af ben :2gunfire::2gunfire:

Zeer triest en nekschot-waardig !!!

Zal mij niks verbazen als het een kleine aannemer is die zo een paar tientjes extra probeert te verdienen
Wel aan klant door berekend.

Echt schandalig !!! Gebeurde op Hoogtij ook regelmatig :confused:

Geeft aan in wat voor tijd we leven.......armoede !!
Zal mij niks verbazen als het een kleine aannemer is die zo een paar tientjes extra probeert te verdienen
Wel aan klant door berekend.
Het is echt triest. En als het nou beunhazen zouden zijn... Maar ook gewoon gerenommeerde aannemers en klusbedrijven doen dat gewoon zo. Bij de vorige toko was een veldje vlak langs de weg. Een aantal keer gewoon met een kiepaanhanger een complete verbouwing gedumpt. Dat is gezien en keurig gemeld bij de politie, die achterlijk op locatie was (snel dan dat je in elkaar geslagen bent of wat dan ook). Milieudelicten wegen echt zwaar en staan enorme boetes op. Terecht!!!

Ik zou het melden bij de politie/milieudienst. Gevolg is dat ze vaker surveilleren op die locatie. Anders blijven die gasten terug komen. Lekker makkelijk, zo uit zicht achter die aarde wal. :? :(

Het is echt triest. En als het nou beunhazen zouden zijn... Maar ook gewoon gerenommeerde aannemers en klusbedrijven doen dat gewoon zo. Bij de vorige toko was een veldje vlak langs de weg. Een aantal keer gewoon met een kiepaanhanger een complete verbouwing gedumpt. Dat is gezien en keurig gemeld bij de politie, die achterlijk op locatie was (snel dan dat je in elkaar geslagen bent of wat dan ook). Milieudelicten wegen echt zwaar en staan enorme boetes op. Terecht!!!

Ik zou het melden bij de politie/milieudienst. Gevolg is dat ze vaker surveilleren op die locatie. Anders blijven die gasten terug komen. Lekker makkelijk, zo uit zicht achter die aarde wal. :? :(

gaat het morgen ook weer melden ook voorbijgangers hadden er foto's van gemaakt en gingen er mee aan de slag.

@Junkie word al wat of nie?

7e4aduqa.jpg

Wil je hem zelf schilderen of moet ik er wat tape op klappen.?

jij bent goed bezig en erg vlot ook :D
ik wou dat ik nog zo jeugdig was ;)

hoe die andere vlieger was met dat tape zag er netjes uit , dus mag je doen als je er zin in hebt :thumbsup:

welke motor prik je erop ? die zwarte die ik op de silent mite heb , kan hij lekker wind battlen :cool:

jij bent goed bezig en erg vlot ook :D
ik wou dat ik nog zo jeugdig was ;)

hoe die andere vlieger was met dat tape zag er netjes uit , dus mag je doen als je er zin in hebt :thumbsup:

welke motor prik je erop ? die zwarte die ik op de silent mite heb , kan hij lekker wind battlen :cool:

Thnx, tjsa moet toch wat te doen hebben tijden het frezen :D.

Tapje erop komt goed maak er wel wat moois van.

Ehh ja zo'n zwarte, hadden we toch al af gesproken :confused:.
En er komt een Turnigy 18A Basic regelaar in een plush heb ik niet meer liggen.
Echter als ik naar het grafiekje kijk van sleur weet ik niet of dat genoeg is.
HK site ligt weer plat dus kan het niet checken of het een zelfde motor is.

Morgen solderen dus check eerst ff of een 18A genoeg is anders heb ik ook nog een 25A liggen.

Welterusten alle :sleeping:

Die HiModels hebben ze absoluut nieg bij HK. Is ook zeker eem killer setup. Denk dat er wel wat extra carbon nodig gaat zijn in alle vlakken die aan de romp zitten en de roeren van balsa moeten anders flutteren ze uit elkaar.
2212/06 Brushless Outrunner (2200Kv) (2212/06) - RCtechnics

De zwarte 2205/1400kV doet 13A met een 8040DD en 16A met een 8047RD. Die laatste is eigenlijk niet geschikt voor 3S.
2205C 1400Kv Brushless motor

op de silent mite zit dat zwarte buitenlopertje , met een graupner 8x4,5 slowfly prop , vliegend op 3s , dat gaat geweldig .

ik verveel me , ga maar weer werken :)

Back