Rijders (offroad) omgeving Zwolle

Ja maar ik moet dus eerst naar arnhem , en ik weet niet hoelang dat gaat duren . ik moet dan thuis ook de wagen weer opbouwen. En dat gaat nu nog niet zo snel . ken de wagen nog niet zo goed he.

Edit

Ik zou er enorm van balen als ik niet kan komen. keek er al naar uit om weer met jullie te rijden

Een cel geeft 1.7v. Daarom ging de Slash op het laatst ook zó sloom, had vanochtend al op nicd programma geladen om hem bij te trekken maar dat heeft geen effect gehad

En hoe was de meeting?
Nog foto's/filmpjes?

Ben wel erg benieuwd naar deze locatie!
Ik kon vandaag niet, maar de volgende keer hoop ik er bij te zijn!

Staan de pallets er al? :)

Yup maar we moesten alle buizen en pallets verplaatsen naar de andere locatie, de beheerder wilde ons daar weg hebben. Begrijpelijk aangezien de kans bestond dat anderen vuil gingen storten omdat wij daar zoveel spullen hadden liggen.

Regende alleen het laatste half uurtje een beetje en pas het laatse kwartie best hart. Jammer dat je der niet was maatje :(

Dit is naast de Rova in het verlengde van waar we aan het begin reden. Hebben hier denk ik van half twee tot half drie gereden? De beheerder adviseerde ons juist om hier naar toe te gaan, voorlopig word daar toch niet gebouwd naar het schijnt.

dscf3324w.jpg

rovaoptie3.jpg

Laatst bewerkt:
volgende keer wel ff een paar harken mee zodat we het wat vlakker kunnen maken, zowel voor de bigscales en de kleintjes leuker lijkt mij

Regende alleen het laatste half uurtje een beetje en pas het laatse kwartie best hart. Jammer dat je der niet was maatje :(

Er komt vast wel weer een meet daar toch? Zit die fijne sloot daar ook nog, want met mijn heerlijke scheurende verpletterende fasinerende rijstijl, zou het mij niets verbazen dat de baja dan "face down" richting het water staat te kijken:p

Back