Zoals jullie weten is er een meet gepland op 7 januari bij de zijkant van de Rova, tussen Rova en de sloot (Wetering). Echter staan daar bouwplannen op de rit, ik heb een nieuwe locatie gevonden aan de andere kant van de sloot iets voor De Rova, zie hier de gegevens van de nieuwe locatie;
____________________________________________________________________________________________
Zoals vele mensen weten willen wij deze dag beginnen aan de opbouw van een off-road baan.
Hier bij hebben wij uiteraard hulp nodig.
Voor mensen die hier graag bij willen zijn? kunnen wij niet anders zeggen dan WELKOM.
er zal zo ie zo actie te zien zijn.
Na het rijden werken wij met zijn allen de baan af en klaar is klara.
Wij rekenen op jullie steun...
Mensen die mee helpen aan de baan.
* Kor
* Henk
* Johannes
* Manta
* Ruben
* shogun
* Rolf92
* RCKJ (onder voorbehoud)
* Braxx
* Arno
* Andre
* Wouter
* gert lubbers
Vermeld je naam op dit topic Als je mee wild doen dan zal ik het aanpassen in dit lijstje.
Alvast onze grote dank!
Naar mijn inzicht kon dit nog wel eens leuk gaan worden. Wel is er een veel gras.
Maar denk persoonlijk dat dit op ten duur wel weg gaat tijdens het rijden. Er is al een zand baantje

Die wij zeker in gebruik gaan nemen.
En als ik daar zo rond kijk word er niet zo snel gebouwd.
Zie de foto's en laat weten wat jij er van vind.
Wij kunnen aan staande zaterdag. de meet uiteraard daar gaan houden.
Dan zorg ik verder voor de afzetlint en pvc buizen. die ik heb zien liggen
Hoe kom je daar;
Als je vanaf de stoplichten bij de A28 richting De Rova rijdt op de Bentheimstraat kun je rechts afslaan, sla dan meteen de eerste links (Holsteinstraat) of neem iets verder de bocht naar links (Bohemenstraat) en rijdt dan helemaal naar achteren tot je niet verder kunt, dat is dus parallel aan de weg naar de Rova. Dan is daar een schijnbaar mooi stuk grond.