redcat rampage xt of graupner mt6

je zegt net dat je geen weerstand voelt als je aan de trekstarter trekt..

Dus dan zeg je het zelf al?
Probleem zit dan waarschijnlijk in de cylinder.

3 posts geleden vertelde de TS dat er geen/weinig compressie is als je aan de trekstarter trekt.
Normaal gesproken moet je de auto op kunnen tillen met de trekstarterkabel zonder dat deze uitrolt, vooral bij een nieuwe auto..

Lukt dit wel of lukt dit niet?

Anders is het wsl je zuiger/zuigerveer/pakkingen.

=
Help!! Ik heb samen met een man die er veel verstand van heeft naar gekeken maar ik was de eerste die met een niet lopende motor naar huis ging!;(
Eerlijk gezegt geloof ik er geen kl van,
Je koopt toch geen wagen waar van de motor niet loopt.
Vul je profiel eens volledig in mischien is er iemand in de buurt (die er ook verstand van heeft) die je kan helpen.
veel plezier met je hobby en gewoon je eigen ding doen hoor .

Eerlijk gezegt geloof ik er geen kl van,
Je koopt toch geen wagen waar van de motor niet loopt.
Vul je profiel eens volledig in mischien is er iemand in de buurt (die er ook verstand van heeft) die je kan helpen.
veel plezier met je hobby en gewoon je eigen ding doen hoor .

+veel

En weet heeft die man gezegd die er veel verstand van had?...

Ik zou zeggen.. Maak je bougie los, En trek rustig aan de trekstarter... En zie je iets raars?.. of iets anders dan normaal.. Weet jij veel, Dat zou best kunnen toch,

Omdat meestal starten ze wel hoor als je ze koopt.. '' Nieuw '' Of anders via het trucje. eerder aangegeven in het topic?..

Maak anders even een filmpje...?

Een nieuwe auto en geen compressie dat is lekker dan!!
Gewoon terug gaan naar de winkel.
Dacht eerst dat misschien de bougie er los in zit dat gebeurt wel vaker bij een nieuwe auto maar als je zegt dat hij vonkt neem ik aan dat je hem daarna er weer goed ingedraaid hebt en hij het nog niet doet.
Succes

Ja, het is raar, ik heb wel redelijk verstand van tweetakt motoren, m'n vader heeft vroeger een crossmotor gehad dus die weet het ook wel en een kenis van mij is technisch en die wist het ook niet, hopen dat ze bij de winkel eruit komen.

Nou ik ben bij de winkel geweest, hij schroefde de bougie eraf spoot er spul in (ik vroeg wat het was toen zei hij "dat wil je niet weten"). Toen trok hij een paar keer aan de trekstarter en toen zei het motortje voor de eerste keer vroem. Vreemd maar ik noem het wonderspul ;)

Als iemand iets in mijn gloedje nieuwe cilinder zou spuiten en daarbij zou zeggen dat je niet wil weten wat het is, dan zou ik juist willen weten wat het is.
Heb je hem trouwens thuis ook zelf kunnen starten?
Ik vind het allemaal raar, jij zegt dat erg geen tot weinig compressie is en hij spuit er iets in en hij doet het.

Back