RC-Paradise indoor

Trouwring verloren

Ik ben vandaag mijn trouwring verloren. Waarschijnlijk bij RC Paradise. Is deze wellicht gevonden? Binnenin is gegraveerd 'Esther 24 mei 2005'. Bij voorbaat dank voor reactie indien gevonden.
Mvg, Joost

Opluchting; gevonden, in de gang, op een Tamiya doos

Laatst bewerkt:
Goedemiddag,

weet iemand of RC Paradise toevallig aankomende zondag 18-1-2015 open is?
ik wil een keer op het circuit proberen te rijden.

Wat ik begreep zijn ze iedere vrijdag avond (tijd weet ik niet) en zondag overdag (meen tussen 11.00 en 17.00u) open.

Het is een leuke baan en Michel heeft enorm veel kennis.

Aankomend weekend werd mij mede gedeeld, dat door persoonlijke omstandigheden (niet ernstig) de baan aankomend weekend gesloten blijft.

Ik had zelf ook graag gaan rijden, maar dat kon helaas niet.

Ok, dat wist ik dan weer niet. Die jongens hebben het druk zat gehad afgelopen tijd, wat rust hebben ze wel verdiend dan :D

ai das jammer. dit weekeinde had voor mij perfect geweest.

gelukkig zijn de persoonlijke omstandigheden niet te erg..

volgende keer beter.

Toevallig zijn ze alleen dit weekend gesloten.

Klopt, alleen dit weekend (vrijdag 16 t/m zondag 18 januari) zijn we dicht, Michel heeft een dubbele liesbreuk dus die moet onder het mes. We zijn dus alleen dit weekend dicht, daarna weer gewoon elke vrijdag & zondag open!

Is er a.s. zaterdag ook een mogelijkheid om vrij te rijden?

EDIT: Never mind. Ik heb een paar berichten over het hoofd gezien.

Thanks allemaal voor de berichten! Alles is goed gegaan, nu flink bijkomen.
Iedereen die wilt rijden is volgende week vrijdag/zondag weer van harte welkom!

Aanstaande maandag, 6 april en dus 2e paasdag, is de baan van 11:00 tot 17:00 geopend voor mensen die familie zat zijn, alle eieren al gevonden & opgegeten hebben en dus hun wagen op de baan willen uitlaten!

We hebben een aantal wedstrijden gepland voor dit jaar & komende winter, onze kalender is uiteraard altijd te bekijken, maar hier even een overzicht:

- Een TT & M-Chassis cup, bestaand uit 4 wedstrijden
- 2x een 12-uurs TT Endurance race
- Een 1/12 wedstrijd
- Een Mini-Z Cup
- Een tourwagen race
- En natuurlijk de Tamiya International M-Chassis challenge: de TIM5!

18 september 2015
Tourwagen race

Alle 4WD tourwagens zijn welkom, zolang je met een 17.5T brushless motor rijdt!

11 oktober 2015
M-Chassis & TT Cup - Wedstrijd 1

Op 11 oktober, 8 november, 6 december & 13 februari organiseren we een M-Chassis & TT Cup voor zowel de 2WD als de nieuwe 4WD/AWD M-Chassis en natuurlijk de TT-01 & TT-02. Op deze dagen doen we dus 3 klassen wat voor een gegarandeerd leuke wedstrijd zal zorgen!
We gaan 1 wedstrijd per maand doen, januari slaan we over omdat we dan de TIM hebben.
2e wedstrijd: 8 november
3e wedstrijd: 6 december
4e wedstrijd: 10 januari

17 oktober 2015
De eerste wedstrijd van de Mini-Z Wintercup

We zijn nog bezig met plannen, maar de eerste wedstrijd is in ieder geval op zaterdag 17 oktober op de baan waar altijd de eerste wedstrijd plaatsvindt: RC-Paradise in Uithoorn.

21 oktober 2015 (woensdagavond)
F1 & 1/12 Clubwedstrijd

21 & 22 november 2015
1/12 Clubwedstrijd

Laatst bewerkt:
Mooie nieuwe kalender met leuke evenementen.

Wel érg jammer, dat ik met mijn 4WD M-chassis nu eindelijk een klasse lijk te hebben, maar dat ik niet wordt toegelaten, omdat het de M-four is en niet de MF-01X.
Ook omdat jullie wél het plaatje voeren van de M-four... dus: mag de M-four ook komen?

Mooie nieuwe kalender met leuke evenementen.

Wel érg jammer, dat ik met mijn 4WD M-chassis nu eindelijk een klasse lijk te hebben, maar dat ik niet wordt toegelaten, omdat het de M-four is en niet de MF-01X.
Ook omdat jullie wél het plaatje voeren van de M-four... dus: mag de M-four ook komen?
Hartelijk dank, we doen ons best om er weer een leuk seizoen van te maken!

De M-Four is inderdaad niet toegestaan, de klasse bestaat inderdaad enkel uit de MF-01X & er gewoon het eerste het beste plaatje van een M-Chassis gepakt, ongelukkig dat de M-Four is gebruikt, maar de klasse wordt opgezet voor de MF-01X en de hele handicap aan de klasse is dat het juist bedoeld is om stock te houden: je bent dan ook verplicht om de originele Jimny body te gebruiken!

Back