rc banen in de buurt van eindhoven?

de topicregel zegt genoeg :)

ik weet alleen dat er een fietscrossbaan in de buurt van het vliegveld is maar geen echte RC bezigheden...

iemand ideeen?

(keer een vraag die niet over auto's gaat :))

Bij de landsard bij eindhoven airport in de buurt varen ze ook met rc powerboats en vanalles wat nog meer vaart

RC Circuits

Op het buitencircuit van ERCE (onroad) wordt veel met Tamiya M-03/M-05 en 1:10 tourwagens gereden - maar is in de winter dicht.

Op de site site (www.erceracing.nl) staan 2 kaartjes, één met on-road en één met off-road RC circuits.

de topicregel zegt genoeg :)

ik weet alleen dat er een fietscrossbaan in de buurt van het vliegveld is maar geen echte RC bezigheden...

iemand ideeen?

(keer een vraag die niet over auto's gaat :))

Topictitel zegt niet genoeg als ook je inhoudelijke text. Ik kan alleen herleiden dat je praat over een fietscrosbaan en je dus op zoek bent naar een offroad baan.

ERCE, prachtige onroad baan

Erce racing

Idd een mooie onroad baan met de vraag als je daar met een offroad mag rijden en gezien de gebrekkige informatie van TS weten we ook nog niet als het om een electro of brandstof auto gaat aangezien de ERCE alleen electro is.

Blijft leuk, reageren op berichten van twee jaar oud.

In Eindhoven en omgeving is naast de ERCE (on-road) uit Eindhoven zelf nog steeds Mach-One (off-road) te vinden. In tegenstelling tot wat de meeste denken kan hier zowel met elektro als brandstof gereden worden. Helaas is de huidige 1:10 baan niet bruikbaar, maar met een 1:10 Short Course kan ook op de 1:8 baan gereden worden.

Ik ben gefopt :(
Maarneemt niet weg dat dit topic weer een mooi voorbeeld is van een slecht informatieve topicstart

Back