RBC Micro-Horten

Zo langzaam aan vordert de bouw nu en komen we in de eindfase.

neuslijst geschuurd, cockpitkapje op maat gemaakt, rolroeren uitgesneden en het motorspantje op zijn plek gelijmd. wel hiervoor van rest materiaal enkele steuntjes gemaakt die het moeten versterken.
1661258_10202954050962546_1306616451_n.jpg

uitsparing voor de accu ook al gemaakt, nu alleen nog de breedte op maat maken met behulp van de lipo... Dat wordt goed meten, schuren en passen
1897677_10202954039962271_1001662302_n.jpg

Het zwaartepunt lijkt zo precies goed te komen met mijn setup.....

full
[/IMG]
full

Hoi heren
ik heb ook de RBC micro Horten gebouwd
hij vliegt super.
zorg er voor dat je het zwaartepunt goed heb zo als het tooltje niet extra neus lastig maken
en je heb een hoop vlieg plezier hij gaat als een speer en je kan er ook goed langzaam mee vliegen.
Ik ben er heel blij mee
Modelbouwforum.nl - Fotoalbum van wpkees: RBC Micro Horten

Laatst bewerkt door een moderator:
Na enkele persoonlijke medische probleempjes toch de Horten vandaag de lucht in kunnen krijgen. Hij ging gelijk perfect weg vanaf het elastiek. Er was geen trim nodig, wel meer expo op rol en dualrate op rol. Met de Het-rc Typhoon 6-13 op 3s lipo 1300Mah en een 4,75x4,75 camspeedprop meer dan snel genoeg. Lanceren aan het elastiek is heel goed zelf te doen. Vandaag 4 vluchtjes eruit weten te persen en wordt nu steeds zekerder en vertrouwder met het kleine ding. De komende weken meer ermee vliegen en dan ook eens echt aanduiken om te kijken of de snelheid dan nog iets toeneemt.

onderkant Ferrari rood en bovenzijde fel geel en de roertjes de een of andere kleur blauw..... die kleuren folie had ik nog liggen als restmateriaal.

Theo,
wat zou een mooie super snelle hk setup wezen?
lijkt me een leuk om dit model te bouwen :)

vandaag het bouwdoosje ontvangen.. wat issie klein :p
binnenkort maar bouwen eerst even wat andere dingentjes afwerken:d

10600530_703182283068573_7568024476570904940_n.jpg

moet het motorspantje in het plastic gelijmt worden?
En hoe kan ik het beste het plastic plakken op de vleugel?

Back