Boostgliders / modelraket zwevers Er bestaat de Estes Boostglider Eagle zwever (piepschuim, 18mm motor), de Estes Tercel boostglider (balsa, vliegt op 13mm mini motoren) en de BoostGlider Semroc Swift (balsa, 18mm motoren). Ik zie deze modelraket zwevers, inclusief de benodigde motoren, staan op Modelraketten.NL.
@ DRRA raketmodelbouw, Jammer, maar dat is niet wat we zoeken en allemaal willen. We zoeken rc bestuurde raketzwevers.
begin volgende week ga ik weer onderdelen snijden. Dan zal ik eerst 10 setjes maken en als er meer mensen zijn die er een willen dan maak ik er nog wel een paar extra. ze kunnen dan worden opgehaald in denhaag.
voor de starter van dit draadje ook graag een setje , stuur maar door wat het kost met paypal naar belgie ,.... geen probleem
Een aantal maanden geleden heb ik een PB gestuurd, maar geen antwoord op gehad. Is er nog een kitje te koop? Ook heb ik interesse in motoren met lage thrust en lange brandstof.
ik denk dat ik je pbtje gemist heb maar het is geen probleem om een kitje voor je te maken. motoren zijn er ook D en E
zou het er dan eindelijk van gaan gaan komen, na drie verhuizingen, en verbouwing en de nodige andere zaken die oponthoud hebben gegeven ga ik morgen weer een poging doen om onderdelen te maken. ik zal ook even wat plaatjes posten van de vorderingen.
De eerste onderdelen zijn gesneden. prijs per kit je komt tusssen de 15 en 20 euro uit. dat is dan met schuin vleugels en carbon staart boom.
Ik had weer een bericht naar je gestuurd. Ook dit keer geen antwoord. Zou die graag een willen maken...
tussen het verbouwen, verhuizen, en het bouwen van een nieuwe fabriek voor de baas toch nog tijd gevonden om 8 vleugel sets te snijden . Nu tijd vinden voor de triplex onderdelen en dan kunnen de lief hebbers een setje komen ophalen in leiden.
Hoi Jan-Hein, Het is me niet duidelijk of je de setjes al klaar hebt. Zo ja, dan zou ik ze graag bij je willen ophalen.
ik heb 15 setjes klaar liggen stuur me maar even een pbtje met je mobiele nummer dan spreken we iets af om ze op te halen . ik ben op het moment niet veel thuis. werken verhuizen verbouwen en een nieuwe fabriek bouwen is slecht voor de vrije tijd
Het lijkt alsof PB's niet doorkomen. Mijn telefoonnummer heb ik naar je gestuurd en ook mijn e-mail. Ik zou graag voor deze of volgende week iets af willen spreken voor 2 setjes en wat motoren.