R2R versus kit

Hallo ,

klopt het dat bijna alle rc autos nu r2r of ar2r zijn ?
waar zijn de kits gebleven ?
Blijkbaar zijn bij de kits maar weinig opties.
Ik heb gekeken bij conrad of ook sites van modelbouwshops... denk slechts 10% is kit. De rest is traxxas.

Denk dat het bouwen vd auto al 60% van de hobby is .
Ben ik daar verkeerd in ? of is dit de tendens?

veeeeeell en veel meer kits. xray, losi, serpent en nog veel meer kits. ik weet niet voor offroad of onroad maar dat zal je dan misschien beter in het offroad gedeelte of onroad gedeelte zetten

Juist als je voor RTR en goedkoop wilt gaan kom je uit bij compleet gebouwde auto's, dit alleen omdat de doelgroep er om vraagt.

Juyist in de wereld van het wedstrijd rijden waar iedereen graag zijn auto opbouwt zoals hij of zij dat wilt kom je uit bij de bouwpakketten. Deze kits zijn vaak van een betere kwaliteit en kennen ook een ruime ontwikkeling voor optimale prestaties. Probleem is dat je alles er bij moet kopen en het gehele plaatje erg duur uit komt.

Uitzonderingen zijn oa. merken zoals HPI (SS modellen), Ansmann en Nitrotek die ook hun RTR modellen als kits verkopen.

1/10 , denk eerder offroad , buggy of monstertruck of truggy.
Is tamiya nog altijd een topmerk ? zoveel is er ook niet van te vinden.

Associated, Schumacher, Kyosho, nog goede kits. Je kan een RTR ook uit elkaar halen, en dan naar eigen inzicht weer opbouwen.

Back