QX-9 Full Carbon Acro FPV Quad (bouwbeschrijving)

Gisteren terug van vakantie en zie dat er weer een aantal meer rondvliegen, erg vet!
Denk dat Marten voor dit model de puntjes op de i heeft gezet, complimenten daarvoor.

Wordt wellicht tijd voor een meet?;-)

Op de Holy ground Max :D. Gewoon jouw ragplekje....is perfect voor de meet en je komt er met de auto.

Dit is het:

Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren terug van vakantie en zie dat er weer een aantal meer rondvliegen, erg vet!
Denk dat Marten voor dit model de puntjes op de i heeft gezet, complimenten daarvoor.

Wordt wellicht tijd voor een meet?;-)

Dank je wel Max :)

Als er (zodra wij als APM2.5 team hem ook vliegend hebben) nog eens een meeting is, dan ben ik zeker in om naar een meet te komen.
Wie weet kom ik ook wel even kijken bij de eerstvolgende meet, ben namelijk wel benieuwd naar al dat geweld :grin:.

Die van mij is klaar om de finish als eerste te halen :)

edit_preview.php

Ondertussen heb ik 3 personen aan boord:
Angel (mezelf)
Drommels
Een collega op het werk (niet actief op dit forum)

De bestelling gaat bestaan uit 5 sets dus heb er nog 2 ter beschikking.

mvg,

Ben Engelen

Hi Ben,

Dit forum uitvoerig gevolgd. Ben ook een APM 2.5 gebruiker.
Heb wel interesse in een set. Is er nog een ter beschikking? Kosten?

Groetend, Ton

Ik wil ook nog wel een qx9 frame. Dus als iemand nog een set over heeft of laat maken dan ben ik van de partij. Laat maar weten via pb

Ton & Avpk, volgens mij waren alle frames inmiddels al voorzien.
Maar wie weet komt Ben toch nog met het goede nieuws en is er wel nog een frame beschikbaar.

Andere optie is er zelf eentje maken met de ouderwetse figuurzaag :)
In een eerdere post had ik een PDF aangeboden, die hiervoor speciaal bedoelt is.
Zie hier: [post449]

En anders geduld hebben op een eerst volgende batch...

Ton & Avpk, volgens mij waren alle frames inmiddels al voorzien.
Maar wie weet komt Ben toch nog met het goede nieuws en is er wel nog een frame beschikbaar.

Andere optie is er zelf eentje maken met de ouderwetse figuurzaag :)
In een eerdere post had ik een PDF aangeboden, die hiervoor speciaal bedoelt is.
Zie hier: [post449]

En anders geduld hebben op een eerst volgende batch...

Dank voor de info Marten. Ik wacht het even af.
Overigens veel waardering voor jouw regel- en tekenwerk in dit project!!

Groetend, Ton

Hallo Ton,

Dank voor je waardering, maar vergeet ook niet de andere heren die er ook aan hebben meegewerkt en ermee begonnen zijn.
De tekening die ik heb aangeboden, komt van het origineel (made by QuadroMax) en was enkel ter aanpassing,
om andere BoomBlocks te kunnen gebruiken....
Later zijn er nog wat wijzigingen bijgekomen.
Zoals die Camera-Adapter plaat en andere MotorPlates.

Gelukkig heb ik ook op dit moment wat meer vrije tijd, i.v.m. een zomerstop op men werk.
(werk in een theater als licht & geluidstechnicus)
En het is weer eens leuk om te tekenen, dat doen we helaas niet zoveel in het theater.
Dus Ben was net op tijd met zijn aanbod :)

Vluchtje van vandaag , dat ding vliegt gewoon super! Perfecte design Max , respect man :)

Back