QX-9 Full Carbon Acro FPV Quad (bouwbeschrijving)

Maiden zit erop
Was weer een 48 uur project :)

Roni, ik weet niet wat jij in het dagelijkse leven doet, maar volgens mij heb je nu je roeping gevonden. Niet normaal dat jij die frames binnen 48 uur in elkaar knutselt.

(nu niet binnen 48 kort vliegen hè :rolleyes: :D)

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha , idd 48 uur is nog wat lang maar was op de regelaars aan het wachten :)
Express shipping van Rctimer binnen 4 dagen binnen!

Idd Max , 20 amp rctimers , 1100kv sunnysky en 8x4,5 gemfans met een 2650 mah lipo..
Thanks voor de mooie design , ziet er echt sexy uit!

Mooi Roni :D. Het vliegt goed zo te zien.

Hier ter update de laatste status van die van mij

ams.png

Heb je iets van een voorzet lens op die gopro zitten? Of is dat extra bescherming oid?

Dat is een layerlens van getfpv.....bescherming van originele lens idd. Bij crash kun je daar de lens van vervangen ipv je origineel wat kapot gaat.

Eerste testvlucht van de QX-9 , op default setting.
Moet wel wat finetunen , op hoge snelheid zijn er wat hikjes te zien.
op 1,15sec springt die op effe op failsafe..

Laatst bewerkt door een moderator:
Jouw carbon is al onderweg he..

Maar het is een Easysign file. Moet je Easysignstarter voor hebben geloof ik. Ik kan m ook niet openen op mn pc..

Wat een ongelofelijke troep bloatware... Easy my ass...
Maar goed, na een uurtje hacken hebben we het bestand gedecodeerd... en omgezet.

Onder deze link

Kun je een bestand downloaden waarin de tekening in 6 formaten zit.
.eps
.ai
.dxf
.psd
.svg
.wpg

En een .png bestand met alle mogelijkheden waarin ik het aan kan leveren. Dus als daar iets bij staat wat je wilt, moet je het even zeggen... Ik denk alleen dat de meesten met de bovengenoemde formaten wel vooruit kunnen.

Thanks, Maar ik kan de dxf niet opn krijgen. psd wel, maar daarin lijken de sleuven niet netjes en de motormounts missen de gaatjes. Misschien dat eps wel werkt, want het moet vectorpunten bevatten geloof ik.. Maar volgens mij kan een cnc router met de juiste software gewoon het easysign bestand openen en eruit gebruiken wat ie nodig heeft..

Ik weet inderdaad niet wat de beste output zou zijn... Als je specs hebt van wat de CNC vraagt.. kan ik kijken of ik hem anders of middels een plug-in kan converteren.

Ik zal sowieso even kijken wat er met de dxf is.. zijn daar nog bijzondere eisen aan?

Back