Quadrocopter bouwen

Hallo Kabilos

Je hoeft in je DX6 niets te wijzigen, je moet echter wel op je bord de gyro's d.m.v. je potmeters juist instellen.
Lees dit draadje even door, en je komt het vanzelf tegen..

gr Gert

bendankt voor de info , maar ik denk dat vergeten was om link naar dat draatje mee te geven

Bertsjuhn, de kk board is al geflasht , maar hoe ver ben j met je quad was het u gelukt om dit te laten vliegen of niet

Hij heeft gevlogen met het HK frame.. helaas een mooie crash gehad.
Daarna ben ik begonnen aan een nieuw frame, waar ik nog mee bezig ben.

Heb momenteel beetje tijdgebrek, vandaar dat het nieuwe frame nog niet klaar is :)

de mijn heeft helaas neit gevlogen , twee keer gekateld en 2 proppelers stuk , ik zal z'on usb kabel moeten bestellen om die kk board te flashen volgens mij ligt het aan die board die niet goed geprogrameerd is , besteld met een X config achteraf bleek dat het een + config is ,
daarnaast de esc programeercard was stuk geleverd ( hobby king troep ) , dus nog een andere bestellen

misschien eerste aan een elastiek kijken of hij de goede kant op gaat...
Als u vermeld waar u woont kan misschien iemand dichtbij het kkboard voor u flashen

stefanie010.jpg
By dockerdirk at 2011-10-22[/IMG]

Weet er iemand een webwinkel die heel snel levert (lees sneller dan HK) die goedkope props heeft? Ik heb namelijk met wat "spelen" de schutting heel kort bij gezien ;)

Liefst 10X6 of 9X5

Ik heb nieuwe HK 10x6 CW & CCW liggen welke ik niet gebruikt heb. Ik zal vanavond even kijken naar de hoeveelheid. Als je interesse hebt?

Na een tijdje vliegen vandaag kwam ik er achter dat een van mijn motoren niet meer goed vast zit.
De motor is los gekomen van de motormount.

Kan iemand mij vertellen waar of je die kleine schroefjes kunt krijgen waarmee deze vast zitten?
Ik heb geen idee waar ik op moet zoeken, weet nl niet hoe die dingen heten :P

Back