promoot hier je video

vanmiddag onder de lunch 4 vluchten gemaakt.. eindelijk nieuwe zender uit kunnen proberen .. bevalt erg goed om niet meer op display te moeten kijken.

locatie is westelijk haven gebied Amsterdam:D

soms wat slecht zicht .. ben met halve piroflips bezig .. die doe ik nog 3 fouten hoog :rolleyes:.. maarja beter save then sorry.. vlieg nu 14 maandjes :cool:

Laatst bewerkt door een moderator:
leuk Ruud !!!

en wat een leuke heli ook,
en zegd de zender aan het eind : ahaa ha ?? (ha , ha)

groetjes, Uwe ___ top man !

Dank Uwe! Jammer dat de dagen zo kort zijn, maar dat gaat over een paar weken alweer de goede kant op! [emoji2]

Als ik de tijd kan vinden om te oefenen wil ik het volgend jaar zeker gaan proberen. Echter gaat werk en gezin voor ;-)

Het is inmiddels al weer 2 maanden geleden dat ik mijn eerste beginners heli aangeschaft heb. Dit was de Walkera Master Cp.

Hiermee wilde ik de basis beginselen leren van het heli vliegen. Uiteraard helemaal verslaafd geraakt (en een tikkeltje doorgeslagen)
Inmiddels staat deze teller op +- 25 vluchten... Of vluchten, liever gezegd hooveren.

Gister vond ik dat het tijd werd om mijn Trex 450 van de plank te halen, dit was behoorlijk spannend aangezien ik niet eerder met deze...of überhaupt zo'n formaat heli gevlogen had.

Eerste lipo enkel verbruikt met hooveren, dit voelde zo stabiel en vertrouwd aan dat is niet te vergelijken met de Master cp.
Toen ik aan de tweede vlucht begon was ik het hooveren al snel vergeten en had ik de smaak goed te pakken, dit heeft mijn vrouw met haar telefoon vastgelegd[emoji3]
Ik heb die middag nog 6 lipo's leeg gevlogen, wat heerlijk zeg!!!
Over een tijdje toch maar eens de 600 uitproberen [emoji56]

Laatst bewerkt door een moderator:
Back