promoot hier je video

hier nog een filmpje van de zomer was de heli nog met flybar

Laatst bewerkt door een moderator:
Trex 450 sport op het ijs

Gistermiddag een beetje fun met de oude vertrouwde 450.
Deze is nog lekker old school met flybar, stock motor en regelaar en een 10t pinion waardoor hij voor mijn doen enorm lage toeren draait :D
Blijft leuk, hopelijk vd winter nog meer van dit soort filmpjes!

Dit is dus echt het bewijs dat je gewoon moet kunnen vliegen en dat dan elke heli zijn charme heeft, mooi gevlogen. Reden om volgend seizoen ook weer meer tijd te gaan vliegen en nu nog veel te simmen.

Eindelijk gelukt deze zomer met de Blade 130X inverted hover.

En natuurlijk ook mijn mCPX op zijn kop...
Raakte op het einde in de war en vloog bijna mijn maat voor zijn hoofd...
Stom stom stom...
Voortaan niet meer zo dichtbij...

Meer filmpjes op mijn Youtube kanaal:
ovdplaats - YouTube
Stelt niet zo veel voor, omdat ik nog niet zo goed ben...

Grtz.
Olaf

@Olaf,

Waar is dat gefilmd? Ik kom ook uit Amersfoort maar vlieg eigenlijk altijd achter de Ikea in Vathorst.
Misschien eens leuk om eens bij "ons" te komen kijken, we vliegen daar regelmatig met een groepje ;)

Dit is gefilmt ook in Vathorst vlakbij Yogogawa. Niet zo groot veldje afgeschermt
Door een grote hal. Minder wind voor de mCPX. Ik zal eens bij jullie komen kijken
Het is namelijk aan de andere kant waar ik nu vlieg en als het niet te hard waait kan
Ik ook even bij jullie vliegen.
:-)
Grtz.
Olaf

Eindelijk kan ik een keer iets laten zien, met dank aan Haroldvk voor het uploaden en filmen vanaf zijn mobieltje.

Lokatie: Well (vliegclub mcvenus)

Hij is soms wel heel erg klein, maar veiligheid is ook belangrijk. Het is ook de eerste keer dat ik mezelf zie vliegen, best grappig.

dappere dooie dodo,wat een coole vent,
ik heb ook nog een paar bomen die gesnoeid moeten worden mss heeft ie interesse whahahah

ik had hem al gezien op een ander forum maar 't blijft geweldig en GELUKKIG geen ongeval

Grtz
Jeroen

Back