Nee is gewoon siliconenen flex draad van hobbyking. Heb 14awg gebruikt. Op de regelaars zit 16 awg. (groter getal is dunner draad) Dacht wel dat 14 awg voldoende moet zijn.
12awg was me eingelijk iets te dik om nog netjes weg te kunnen werken, en 16 awg leek me toch net even te dun voor 4 regelars, vandaar de keus voor 14awg.
@ Alex: Thnx.... Ik ben een echte mieren%*^**

Ik weet het....
Update 05-01-2011:
Lekker bezig geweest, en alles krijgt nu supersnel vorm. Het meeste is al op maat gemaakt, dus dat is zowat het meest tijdrovende...
De motorbeschermers... Dat gaan niet passen, ik heb de motor draaden OP een arm liggen...
Ach nou ja even naar groningen voor4x5mm afstandbusjes met 3mm gat, kosten 0,80cent,brandstofkosten niet meegerekend...
Het idee van de motor beschermer: M3x40 rvs bout,een 5mm spacer,en 10mm spacer, eronder natuurlijk een rvs ringetje en een zelfborg moer , ook rvs:
Het geheel past prachtig, en dat laat zich mooi blijken:
Lekker wazige foto van alle 4 de motor beschermers gemonteerd:
Probleem, glasvezelpootjes.. Op gras niets aan de hand, echter als ik echt kan vliegen, vliegen we ook natuurlijk voor het huis, en savonds! Dus dan moeten de pootjes wel beschermd worden... Hup naar de gamma, en daar vond ik dit, kosten, 1,25

. Das geen geld voor "Qaudcopter DHZ beschermpootjes!!"
Normaal heb je een 10mm spacer als pootje,en eingelijk een 3mm overstekend lipje glasvezel print materiaal... Enfin, je neemt de 10mm spacer, kookt de ringetjes voor 5 minuten in kokend water,en je frut ze er zo omheen. Het geheel laat je ook evne een minuut of 3 zitten, dan eruit halen, en drogen. Als ze afkoelen zit het superstrak, en het blijft toch recht zitten!, zou je ze er "koud"omheen doen dan vervormt het geheel... Nu dus niet ,en je hebt dan dit:
De pootjes monteren aan het frame, pietlut als ik ben heb ik alles gespiegeld aan elkaar, ziet er heel leuk uit, maar is totaal onzinnig. Enkel onhandig met aandraaien, want alles zit steeds net andersom als bij de vorrige.
Even een andere hoek genomen:
Hier nu het nut van me oplossing van mijn grote probleem! Wat past dat prachtig!! Alles speciaal op maat gemaakt!
Hier de uitsparing voor de motor draden:
Hier het gat, voor de 3e gyro zodat er niets aanzit, en alles nog vrij is.
Ach is het niet prachtig, wat loopt dat mooi vrij!
Hier vanuit een andere hoek:
Weet je nog dat ik afstandsbusjes heb lopen afvlakken ? Kijk anders kwamen deze tegen de houder van de 3e gyro aan, maar nu dus niet meer, en loopt ALLES zalig vrij!
Even een totaal overzichtje, met accu eraan, en hier zie je ook mooi mijn "spider" oplossing voor de voeding van de esc's...
Das wel een mooi uitgefreesd hoekje, waar is dat voor ??
De ontvanger past daar prachtig op zijn kop in! En alles loopt nog steeds vrij!
De ontvanger voor de test even met plakband vastgezet, dit word later nog even degelijk gedaan natuurlijk...
Hier het geheel vanuit een iets andere hoek:
De bovenkant, let ook op de netjes geboorde gaten voor verstelling van de gyro's:
Kapje erop, en tadaa! Nog steeds loopt alles vrij! 8)
Totaal overzichtje ZONDER de props:
En vanuit een ander hoekje:
Spannend , de spanning erop, en toen NIETS!

nweer:
Vanaf versie 4.5, en deze heb ik, moet je de set armen, dit doe je door de linker stik naar beneden en links te doen.... Tja, werkt niet echt.
Ach een helder moment, daar is mode 2 natuurlijk normaal, en ik vlieg afwijkend in mode 1. Enfin, in mode 2 zou het de throttle laag, en yaw links moeten zijn...
Dus op mijn methode dus het rechterknuppeltje naar benee, en links!
Helaas niets.... Ach de trim wat naar beneden, en met een klik of 10, en dan de yaw links: YES, it is ALIVE! and Armed!
Nu het ready to go is , eens kijken of er ook leven in het geval zit...
Alles exact testen en controleren doe ik later wel, eerst even kijken of hij uberhaupt reageerd op de commando''s.
Stap 1 calibreren van de esc'sDe yaw pot naar nul, en de zender aan, en volgas. Dit om de plush esc's te calibreren. Boardje gaat aan, en idd de esc's beginnen te piepen, en even later 2x een korte piep, gas naar benden, gevolgd door 1 piep, calibratie voltooid.
Accu van het boardje af, de yaw pot weer naar 50%, en accu weer aansluiten. Check,dubbel check, en ja hoor,m op het "arm" commando, komt een mooie groene led tevoorschijn!
Ik heb even een filmpje gemnaakt met mijn digicam, had geen zin om de hd camcorder te pakken....
Alles lijkt te werken, later alles afstellen,en dan hopenlijk de maiden!
Het filmpje: