posto di combattimento ( geschutsdek)

Mooi geworden Sjors

Komt ook zeker op mijn to do lijstje
Heb de doos begin maart nog in handen gehad, maar door drukke planning thuis nog maar laten liggen.

Hallo allemaal.

Wel weer een late reactie maar bedankt voor jullie commentaar.
Heb ondertussen weer het ziekenhuis van binnen gezien maar weer op de weg terug nu.
Ik ga zo weer ff buurten bij iedereen.
Nu niet denken dat ik niets te doen heb maar er is een nieuw project onderweg.
Ik had hem al kunnen hebben maar we gaan een paar dagen weg dus het project later laten komen.
Ik hoop volgende week.
Dan zal hier wel een bouwverslag komen.

Sjors

Allereerst beterschap en goed herstel, gewenst.
Wil graag stoel op de eerste rij reserveren voor het aankomende nieuwe bouwverslag :rolleyes:.
En het nieuwe verslag, .... gaat worden?

Beterschap ermee Sjors, en ook ik sta in de startblokken om je nieuwe project te volgen ;)
Maarrruh wat gaat dat worden,??? Uit Dordrecht?? Of toch iets anders.......
Wel spannend zo...:p:p

Laatst bewerkt:
Dank jullie voor de gezondheidswensen.
Het gaat nu allemaal weer beter en ik zal mijn goede en slechte dagen hebben.
Maar dat is niet voor hier.
Vanaf mijn pension in Duitsland (Stein bij Neurenberg ) zal ik uit de doeken doen wat er op de helling komt.
Het komt niet uit Dordrecht maar uit Engeland.
Niet van Caldecraft maar van Vanguard Models.
Ontworpen door Chris Watton en het is de :Brig Sloop HMS Flirt uit 1782

Sjors

Mooi dat het weer wat beter gaat Sjors, en mijn sigaartje ligt al klaar naast het flesje Hertog Jan, dus kom maar op met dat schip:D:D:rolleyes:

Bly om te hoor die gaan beter Sjors! Dit is n prachtige model wat jy gaan bou. Ek het amper Chris Watten se HMS Speedy gekoop ... as dit nou net nie n Engelse schip was nie ... 1:64 schaal?

Mooi dat het weer wat beter gaat Sjors, en mijn sigaartje ligt al klaar naast het flesje Hertog Jan, dus kom maar op met dat schip:D:D:rolleyes:
Volgens UPS zou het vandaag geleverd worden.
Maar dan moet ik wel thuis zijn.....
We gaan het meemaken

Bly om te hoor die gaan beter Sjors! Dit is n prachtige model wat jy gaan bou. Ek het amper Chris Watten se HMS Speedy gekoop ... as dit nou net nie n Engelse schip was nie ... 1:64 schaal?

Het maakt mij niet uit of het Engels,Spaans,Frans of een Nederlands schip is.
Ik viel voor het model.
En na veel van die modellen die 1 meter of langer waren wel leuk om iets kleins te maken.
Ze is inderdaad op schaal 1:64
Lengte : 656 mm
Hoogte : 492 mm
Breedte : 230 mm

Back