PMF Indoormeeting zaterdag 15 december 2012

Hoi allemaal,

wij hebben net het nieuws gekregen dat wij (enkel) op zaterdag 15 december 2012 opnieuw mogen beschikken over de grote sporthal in Houthalen zoals de voorbije jaren.
Wij plannen op die dag dus onze 11de Internationale indoormeeting !

Zet de datum alvast in je agenda, meer info volgt gauw !

Groetjes,

Davy

De datum staat genoteerd. Wij (lmc) zullen er zeker weer zijn.

P.S: Wat is de limiet van gewicht? i.v.m. een nieuw project =p

Hoi allemaal,

Hier volgt de informatie over onze indoormeeting :

Pampa Modelfighters organiseert op zaterdag 15 december 2012 voor de 11de keer zijn internationale indoor vliegmeeting. Opnieuw zal deze meeting doorgaan in de sporthal van Houthalen. Deze hal is maar liefst 60m lang en 45m breed en beschikt over een vrije hoogte van 11 meter !

Iedereen is van harte welkom, zowel met vliegtuigen, helikopters en andere vliegende objecten. Er is wel een maximum limiet op het gewicht van het toestel, nl 500 gram !

AANDACHT : De eigenaars van de hal verbieden ons om zenders met INFRAROOD te gebruiken ! Deze zijn dus ook niet toegelaten in de sporthal !

AANDACHT : We vragen ELKE piloot om te zorgen voor een onbrandbaar deksel of potje om de LIPO batterijen in te leggen (tijdens het laden of gewoon als opslag).

U vindt hieronder links naar de informatiedocumenten en inschrijvingsformulieren (onderaan elk document). Mogen wij u vriendelijk verzoeken dit, indien u wilt komen vliegen, zo snel mogelijk in te vullen en door te sturen naar info@pmf.be ?

Op het inschrijfformulier kan u ook kiezen wat u die dag eventueel wil eten (mits betaling natuurlijk).

Deelnameprijs is 5 EUR voor de ganse dag !

Om alles vlotter te laten verlopen, vragen we dat ALLES op voorhand wordt betaald. Dat betekent dus je 5 EUR inschrijving en hetgeen je wilt eten ! Rekeningnummer en info vind je onderaan de inschrijvingsformulieren !

Voor meer informatie over het evenement kan je altijd een mailtje sturen naar info@pmf.be. Je mag ook altijd bellen naar Jos Clissen op het nummer +32 (0) 498 214769.

Inschrijvingsformulieren :

* Nederlands
* Engels
* Frans
* Duits

Gelieve dit rond te zenden naar alle piloten die je kent !!! Of zet het gerust op andere fora indien je dat wenst !

Groetjes,

Davy

Even een upje ! Er zijn al 25 mensen ingeschreven !
Zeker niet vergeten in te schrijven als je wilt komen !

Groetjes,

Davy

En daar komen er minstens twee bij.
Ik heb net een inschrijving voor 2 personen gestuurd.
Hoe is de stand nu.
Tot ziens in Houthalen.:D

Hallo allemaal,

we zitten ondertussen al aan 44 inschrijvingen ! Gaat goed dus.
Heb gemerkt dat er nog een aantal mensen zijn (vooral bij degenen die als eerste inschrijvers staan) die nog niet betaald hebben.

Wij moeten volgende week al het eten doorgeven, dus als je nog wil inschrijven, niet te lang wachten...

Groetjes,

Davy

Zo de spullen staan klaar.....vanavond naar de hobbit 3D en dan morgen weer vroeg uit de veren !!! Tot morgen !!!

Hoi allemaal,

veel plezier morgen. Denk ook aan mij omdat ik er zelf niet bij kan zijn ! Laat de andere medewerkers van PMF maar eens goed hard werken... :-) :-) :-)

@FG Dude : IEDEREEN is welkom om te komen kijken, ook zonder vliegtuig !

IMAG0470.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mij was het een geslaagde dag. Veel kunnen vliegen en mijn nieuwe grote 2dekker is nog heel:D

Proficiat voor de mensen die dit georganiseerd hebben.

Voor mij was het een geslaagde dag. Veel kunnen vliegen en mijn nieuwe grote 2dekker is nog heel:D

Proficiat voor de mensen die dit georganiseerd hebben.
Daar sluit ik me geheel bij aan.
Die grote 2dekker vliegt prachtig langzaam een heel stabiel.
Hij geeft echter het geluid van 5 ouderwetse koffie molens.:mrgreen:
Er waren dus 50 piloten en soms 10 vliegtuigen tegelijk in de lucht en toch relatief weinig crashes.
Het niveau van de piloten gaat gestaag omhoog.
Ook voor hen mijn complimenten.:thumbsup:

complimenten

Ook weer moe thuis gekomen na een hele en vooral geweldige vliegdag. Veel gevlogen en veel gezien, links en rechts praatjes gemaakt. Modelvliegers zijn gezellige mensen.
Ideeen opgedaan voor nieuwe modellen en nu al zin in het vliegen in Lommel straks in februari. Iedereen van de PMF bedankt voor de organisatie en gastvrijheid.

@Davey: de Crazy ball van Arie vliegt prima. Er komt een een volgende met vier servo's als we de mix functies voor elkaar krijgen. Nu wil het ding niet rollen.

groet,

Erik

en wij belgen hebben ook nog eens goed bier om na het vliegen van te genieten... zo wordt het al snel laat ja ;)

Back