Ik sta op het punt de onderplaat vast te lijmen waar het landingsgestel aan bevestigd wordt, ik ben van plan dit met epoxy te lijmen. Nu vraag ik mij het volgende af; de onderplaat die ik gemaakt heb is 6mm triplex en behoorlijk sterk vergeleken de vorige plaat (die ik er al helaas een aantal keren uitgeketst heb), nu kan ik de plaat compleet vastzetten (helemaal rondom lijmen), dan zal het landinggestel er niet meer vanaf komen... Dat lijkt handig, maar als nu toch te hard land, breek ik mijn n romp in tweeen ben ik bang... Zijn hier geen handige vuistregels voor ofzo?
Al vaak genoeg gehad dat ik achteraf hoor dat iets beter kan, dat is altijd zonde, Dit lijkt me best een belangrijk onderdeel mbt de integriteit van de gehele constructie etc... dus vraag het maar even voor de zekerheid! Hier een foto voor de situatie...
Al vaak genoeg gehad dat ik achteraf hoor dat iets beter kan, dat is altijd zonde, Dit lijkt me best een belangrijk onderdeel mbt de integriteit van de gehele constructie etc... dus vraag het maar even voor de zekerheid! Hier een foto voor de situatie...
Laatst bewerkt door een moderator: