Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En nu heb ik jullie mening nodig.
Voor de glazen gebruik ik gewoon stukje van oud filmrolletje foto's.
Ik twijfel of ik het brilletje erop zal lijmen of ik de piloot gewoon zonder brilletje laat.
Welke vinden jullie het mooist?
Intussen ben ik bezig aan een oplossing voor mn warmteprobleem uitlaat.
Nu had ik in de handel een alu rooster gehaald om eventueel onderaan de romp te bevestigen. Maar kreeg dit niet passend. Nu heb ik zelf een mal gemaakt perfect op maat om zelf een rooster te maken met vacuumtafeltje.
En hier al aardig goed gelukt:
Hier eens onderaan aan de romp getaped.
Nu past dit perfect zo. En zal mooier zijn dan de grote ronde openingen van de uitlaattunnel zichtbaar te laten.
Nu ben ik bezig met het moeilijke werk. Al de openingen maken met de dremel.
Mvg Wes.
Na toch wel zeker al 15 vluchtjes gedaan vond ik het es tijd om de motorkap er terug af te halen om te zien of alles nog in orde is.
Nu zie ik paar dingen die ik niet goed vind. Maar misschien is dit wel normaal?
Hier zie je dat er wat olie langsheen de kogellager is gekomen bij de prop.
Het voelt wel wat dikker aan dan de olie die ik in de brandstof doe. Het lijkt mij meer vet dan olie.
Dan zie ik ook nog dat de onderkant van de carburator redelijk vettig is. Maar dit is waarschijnlijk wel normaal? Misschien kan iemand dit bevestigen?
Maar de zwarte spatjes olie die je op 1 van de motorsteunen ziet vind ik vreemd.
Alhoewel mijn zenoah38 toen deze nieuw was ook wat zwarte smurrie gaf wat dit na een tijdje verdwenen.
Kan iemand hier zijn mening over geven of die normaal is?
Mvg Wes.