Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Help... ik had hetzelfde probleem als hierboven omschreven. Ik heb de zenderupgrade gedownload, dat stuk wit plastiek opengedraaid... maar er zit een andere print in zonder USB-aansluiting. Wat moet ik nu doen?
Thanks!
Als die dealer er wel verstand van zou hebben, dan zou hij zich flink moeten gaan schamen :bad-words:
de innovaties gaan dusdanig snel dat de dealers het ook zelf uit moeten puzzelen... beetje afhankelijk van de relatie van de dealer met DJI en de aanwezige kennis van je dealer over het hoe en wat.... ook wij leren elke dag weer bij....
Versie 1.1.1 is er ook al weer, en over een week of 3 staat de vision voor de deur... je krijgt nauwelijks de tijd om het een uit te zoeken of er is alweer wat nieuws....
LOVE YOU!!!doet het weer!!!!
Ik begrijp het even niet meer. Ik heb de phantom 1.1 versie en wil graag de tilt functie gebruiken. Ik krijg het niet aan de praat. ik gebruik de tarot gimbal en heb alles geupdate. Op de phantom zender heb ik z'n aanpassing zitten op te kunnen tilten. In de software zie ik op x1 niets gebeuren.
Wat moet ik doen op dit aan de praat te krijgen. Graag uw hulp.
De zender staat op d-bus en niet op ppm maar dit schijnt normaal te zijn heb ik begrepen.
Hallo Digitech,
Dit zijn inderdaad de stappen die ik heb gedaan.
In de assistant software van de zender slaat de slider keurig uit. In d assistent software van de ontvanger (naza) gebeurd er niks, wat ik ook probeer.
Heb je nog andere opties of tips?