PH-SAM-EUROPE VLIEGEN (voor RC modellen).

Dus met mijn 6x4 propje zit ik net op de grens, vanmorgen een paar keer gevlogen en inderdaad gaat de prop nu stilstaan. Echter merk ik weinig verschil wat zweven betreft, dat is gewoon slecht met zo'n motorkistje. Hopen op een bel dus :cool:

HET IS FEEST!!

We hebben voor de Midsummer op dit moment al 7 aanmeldingen voor het PH-SAM- EUROPE klassen vliegen.

Daar worden we blij van en we (Sebas en ik) stellen daar wat tegenover:

- Midsummer: voor een ieder die minimaal 1 Max weet te scoren de mooie Award en de 3 hoogst geplaatste deelnemers (modus bedenken we ter plekke) een niet te versmaden RC Europe balsa pakket.

- Op de DOW gaan we natuurlijk ook weer PH-SAM-EUROPE klassen vliegen en ook daar kun je een Award scoren. En..onder diegenen die een Max scoren verloten we een 1/2 A PB-2 laserkit

- Tijdens de Jules meeting dit najaar is het niet anders..ook dan kun je een Award bemachtigen en onder diegenen die minimaal 1 Max scoren verloten we een Nostalgia klasse kit..tw de JADED MAID.

Kortom..meedoen is leuk en kan alleen nog maar leuker worden.

Kunnen we al een nr 8 noteren voor a.s. zaterdag? Bij een volle bak qua overall deelnemers aantal zou dat zomaar kunnen.

Back