Peter's eerste Tamiya Cup met TT-01

een zeer begrijpelijk punt Peter, wel jammer maar het moet wel leuk blijven en betaalbaar
maar er komen er nog een paar iets dichterbij voor jou (Deventer en Lelystad)

Klopt vind het ook wel jammer... Ik rij nog wel in Hoogeveen met de Xray. Ik hou de auto voorlopig nog wel, misschien dat ik nog wel naar Lelystad kom.

Dat is jammer om te lezen maar ik snap het wel. Meerijden met mij kan altijd maar ook dat is een eindje rijden voor je en schiet waarschijnlijk ook niet op.

Vanaf Arnhem is geen probleem, vanaf daar mag je altijd meerijden. Mocht je op 1 of andere manier toch door gaan dan moet je het maar laten weten.

zo te zien heb je al een beslissing voor je zelf genomen Peter, zag je adv. op MP
heel jammer maar ik begrijp het wel.
misschien ooit in de toekomst nog eens Tamiyacup rijden?

Ik zag de advertentie ook op MP voorbij komen. Jammer Peter maar ook ik begrijp je keuze wel. Nu word het wel minder spannend voor het gevecht om de laatste plaats :(

Ja klopt heren hij staat te koop. Hij gaat alleen weg als ik er een goede normale prijs voor kan krijgen. Vind het wel jammer en het gaat me ook wel sneu af.. M'n eerste zelf gespoten body ect..

Ik wil na mijn studie waarschijnlijk uit Emmen weg en naar Zwolle gaan verhuizen, dus dan ligt alles wat meer centraal en dan pak ik het weer op!

Ik blijf jullie verhalen zeker volgen :)

En die laatste plaats was sowieso voor mij :p Haha!

Back