parkzone extra 300

hoi,

vandaag weer een interessant pakketje aan de deur gekregen :D

DSCF1126.jpg

veel karton .... veel schuim !

DSCF1127.jpg

gelukkig zat er ook eentje voor mezelf bij

DSCF1129.jpg

uitpakken maar

DSCF1130.jpg

en alweer bijna klaar !

DSCF1132.jpg

mooi toestel voor een prima prijs !
ben erg benieuwd hoe die zal vliegen

word vervolgd

grtz Jeroen

Mooie kist zeg :thumbsup: Ben erg benieuwd naar de ervaringen.

Ik zie dat je er drie hebt, ik denk dat ik komend weekend eens even langs moet rijden... :rolling:

ziet er echt nog mooi materiaal uit, op youtube kan je ook zien dat ze echt nog goed vliegen
kan je misschien iets meer erover zeggen? ik neem aan dat hij vliegt met 3 cellen?
good luck met de maiden ;)

Very nice!!! Parkzon, dus kwaliteit zit wel snor!! Volgens mij vliegen de meeste parkzone's in de standaard opstellen, dus zoals hij geleverd wordt, met een 2200 3s. De warbirds hebben allemaal een 'accuvak' voorin waar een 2200 3s exact in kan.

inderdaad een 2200 3s van minimaal 25c
ik heb ze besteld bij voltmaster in Duitsland en had ze in 4 dagen thuis

@ Gert Jan succes met je maiden :thumbsup: een fimpje zou helemaal geweldig zijn !
heb zojuist 4mm goudcontacten aan esc en lipo gemaakt deze gebruik ik meestal nu nog effe de zender programmeren en dan hopen dat die wind een beetje gaat liggen

gtrz

en hij heeft inmiddels zijn eerste vlucht gehad :D
eerste indruk is erg goed !
foto's en misschien wel wat bewegend beeld volgt nog

grtz Jeroen

Inderdaad, vliegt perfect! Super strak voor z'n klein kistje! Gefeliciteerd met succesvolle maiden Jeroen, zag er goed uit!

Begon al te schemeren, geen omstandigheden voor een mooie foto of filmsessie, wellicht heeft Heino toch nog wat bruikbaars op zijn camera, ik kom niet veel verder dan een foto :oops:

Bedankt voor het "doosje" nog ;) Zal 'm het weekend ook even in elkaar prikken :celebrate:

Copyof20100617_213518.jpg

Ik heb hem gister in gevolgen. Ondanks de harde wind vloog hij super.
Ik heb nog wat foto`s en het filmpje komt later.
Ik vlieg hem met 2200mh lipo en hoefde weinig te trimmen.
Rug vlucht heb ik geen DOWN hoeven geven.
Nog heel even kunnen hovern en een harryer gevlogen maar de wind wou niet mee spelen.
Flatspen en meskant geen probleem :D:
Dit is zeker waar voor je geld,
Nu nog een keer met wat minder wind :D:
IMG_6906.jpg

IMG_6913.jpg

IMG_6947.jpg

IMG_6953.jpg

IMG_6954.jpg

IMG_6958.jpg

Super Gert Jan! Gefeliciteerd met de maiden! :thumbsup:

Ik zie dat er daar ook al 2 op het veld staan, heeft die tweede ook gevlogen? Is je vliegmaatje ook helemaal tevreden?

Ben benieuwd naar het filmpje! :D

Super Gert Jan! Gefeliciteerd met de maiden! :thumbsup:

Ik zie dat er daar ook al 2 op het veld staan, heeft die tweede ook gevlogen? Is je vliegmaatje ook helemaal tevreden?

Ben benieuwd naar het filmpje! :D

Hallo hier het vliegmaatje van Gert Jan,

de extra van parkzone vliegt echt super. Wel veel expo bij moeten mixen. Met deze kist kun je alles doen. Hoveren, flatspin, meskant, etc.

Vlieg met turnigy 2200mah 30c en 40c piek; dat gaat echt als de brandweer. maw.: aanrader

groet,

Philip

Back