PAF STING EVO

Ha, die K45G komt bij mij vandaan
Is ook wel errug krap in de 32X hoor maar het kan.......
Mijn advies was om het niet te doen, anders krijg ik de schuld als die uut elkaar klapt maar hij wilde het toch en je ziet dat het kan.

Zou nog steeds niet mijn keus zijn maar voor uit.

Je (of ik) kan hem eens vragen welke tank die gebruikt etc.

IMG_5533.JPG
IMG_5534.JPG
 
Zit inderdaad wel erg vol!! Dan maar sparen voor een JetCat P20SX of nog erger een Lamberts Kolibri T30 of T35 :weetnie:
Of wachten op de King Tech 35 :bye:
 
@ Ger , dat zal waarschijnlijk op een woensdagavond worden als het weer het toelaat en het niet zo koud meer is :koud:.
de week na de pinksteren nog niet maar daarna gaan we een poging wagen:friends: :yes:
 
Ben inmiddels op advies van Ger met de versteviging van de aansturing van alle vitale bezig .
Ziet er nu een stuk beter uit . Wat een prachtige servo armen !! en stangen van INTERAIRCO bij Berto op de site gevonden! ERG MOOI SPUL!! Geheel geen enkele speling te bespeuren.
IMG_0120.JPG
IMG_0121.JPG
IMG_0122.JPG
IMG_0123.JPG
 
Je ziet ook de foto's voor de verandering . Dat is wel een verschil.
Wel even wat werk maar wordt wel een stuk betrouwbaarder vliegen .
Voortaan ga ik meteen voor het stevige materiaal ook bij andere kisten.

Berto bedankt voor de goede adviezen en service !
 
Graag gedaan en dit ziet er zeker een stuk beter en veel betrouwbaarder uit.
(envelopje gaat vandaag weer op de bus ;-) ).
 
IMG_0155.jpg IMG_0156.jpg IMG_0157.jpg IMG_0159.jpg IMG_0164.jpg IMG_0832.JPG Van de winter een AD1 Skyraider romp gestart.
Ben heel de zomer uit de lucht geweest! Net terug van vakantie , gaan het in het najaar weer in de planning zetten hoop ik!
 
Na een hele dag tobben eindelijk de Jetcat P60 SE aan de gang gekregen. Bleek een aanvangsspanning dan 450 mV nodig te zijn om voldoende peut naar de verbranding te krijgen?? Is een nieuwe set maar wel heeft wel een poosje op de plank gelegen . Zo ook de pomp. Normaal zou tussen de 0,175 en de 0,200 vlg de beschrijving, zijn of in het begin 0,225. Dus niet zo gek dat het even duurde. Met wat stoute schoenen aan, en de voltage steeds een beetje hoger opschroeven. Bang dat de boel in de fik zou gaan zijn we erg terughoudend bezig geweest. Dank aan Paul voor zijn hulp.

Liep als een zonnetje op 50000 rpm en volgas op 165000 rpm zeer stabiel. Hele tang op gemaakt met flinke taxi runs op gras, heel strak.

Heeft iemand hier ervaring mee? met die hoge spanning voor de pomp??
Of advies voor we de lucht ingaan !

Heb de neuspoot nog iets langer kunnen maken ivm neerwaartse hoek en zwaartepunt nogmaals gecheckt en een accu verplaatst om geen lood achterin te hoeven plaatsen.
Is allemaal prima in orde dus het kan denk ik?!?
 
inmiddels twee vluchten gemaakt en de JetCat loopt als een zonnetje!
Jammer de neuspoot LG er bij elke landing meteen afknakt.
Bij de laatste perfecte landing gaf een hobbeltje of de wind ( grondeffect) op het laatst nog even een opzwieper terwijl de sting al uitrolde en wederom de neuspoot eruit. Maar dan nu met de nieuwe 6 mm het hele rc tray eruit en weer de deur natuurlijk.
Back to the hanger :hammer: .
 

Bijlagen

  • IMG_0704.jpg
    IMG_0704.jpg
    132,2 KB · Weergaven: 366
  • IMG_0705.jpg
    IMG_0705.jpg
    137,6 KB · Weergaven: 372
  • IMG_0720.JPG
    IMG_0720.JPG
    190,9 KB · Weergaven: 370
  • IMG_0753.jpg
    IMG_0753.jpg
    217,1 KB · Weergaven: 370
  • IMG_0754.jpg
    IMG_0754.jpg
    148,7 KB · Weergaven: 367
  • IMG_0755.jpg
    IMG_0755.jpg
    241,4 KB · Weergaven: 357
  • IMG_0774.jpg
    IMG_0774.jpg
    305 KB · Weergaven: 372
  • IMG_0775.jpg
    IMG_0775.jpg
    292 KB · Weergaven: 380
  • IMG_0780.jpg
    IMG_0780.jpg
    248,1 KB · Weergaven: 352
Ben geneigd om er een vaste dubbele neus poot in te frotten .
Was van plan om er de EVO30 set van electron in te zetten maar die bewaar ik denk ik voor de volgende kist,
Zou het zonde vinden als deze door de ruwe landingen vroegtijdig gemold wordt
Gewoon een vaste neusveer en dan de hoofd lg zo laten incl de luchtremmen.
 

Bijlagen

  • IMG_0783.jpg
    IMG_0783.jpg
    115 KB · Weergaven: 253
  • IMG_0784.jpg
    IMG_0784.jpg
    113,9 KB · Weergaven: 267
Nee Joh, dat ziet er echt niet uit.
En een ER-30evo mollen? Dan moet je echt heel goed je best doen!

Maar zou nu eerst met die 6mm pen eens proberen, die 5mm zijn waarschijnlijk te hard en te bros.
Heb al voldoende stuiters op m`n naam staan maar nog nooit een pen gebroken, wel eens verbogen maar gebroken nog nooit.
 
Gebruik zilverstaal als pennen. Deze zijn vrij hard tot een bepaald punt, Hierna gaan ze buigen en kan je nieuwe zetten. Als je ze gebroken krijgt is er meer aan de hand.
In onze kits gebruiken we 5mm.
 
Back
Top