Oude staande lamp wordt op berg systeem !?

Ik ben al een eeuwigheid aan het verbouwen maar het einde is in zicht en de laatste stap is mijn hobby zolder.
Natuurlijk is het eerst oude rommel uit zoeken en weg gooien geblazen voor dat ik me kont kan keren hier.
Sta ik met een oude staande lamp in me handen en wat aluminium buisjes en wat restjes verwarming buis isolatie,.tel daar bij op een eeuwig ruimte te kort voor me vliegende hobby en spontaan kwam dit er uit rollen,..zo ben ik er mooi weer een paar kwijt maar kan ze wel gewoon bewonderen.
Morgen 3 lampjes halen voor het display effect :D

IMG_0021-3.jpg

IMG_0022-3.jpg

Best handig!

Ik zit ook al een tijdje te brainstormen hoe ik mijn hobbyhok nog beter in kan richten. Na iedere opruimbeurt zit hij weer binnen 2 maanden helemaal vol...

En zijn er al foto's MET lampjes?

In zo klein mogelijke ruimte zo veel mogelijk opbergen.
Een stedenbouwkundige oplossing als ik zo terug kijk,.toepasselijk genoeg is dat dus de lucht in werken :D

Leuk tot je dr eentje afpakt en et hele zaakje omver $%# ? :p

Ik zou de voet minstens zo breed maken als je modellen uitsteken. ;)

He T800, BNR nieuwsradio gevolgd? In de lucht bouwen is helemaal uit momenteel. Geeft ook een enorme horizonvervuiling. Het nieuwste is en zal gaan worden: onder de grond bouwen!

Hmmm ... okay, even praktisch dus .... je zit op zolder he? Okay, makkelijk. Dan pak je een nieuwe extra hobbyruimte onder je, dus op de eerste verdieping! Nu maar hopen op een groot huis en een goede relatie met je partner! :mrgreen:

Back