'oude' RC-Cars uit 1980 enzo...

Mijn collectie is ook weer iets uitgebreid.... Met een HPI Hellfire SS , heb alleen te weinig ruimte in m'n sig :rolling: en kan hem er dus niet bij plaatsen :puppydogeyes:

Edit:

Gelukt :rolling: .... Misschien Robert maar een keertje lief aankijken voor wat meer ruimte in m'n sig ;)

Laatst bewerkt:
Volgens mij is Gukke al een paar dagen van de zon aan het genieten :zon:

Ik ben nog steeds geintreseerd in de 1:8 keverkap. laat de vraagprijs maar via pm of dit topic weten als je hem los verkopen wilt.

Das juist ik heb net een wknd belgische ardenne met vrouw en kids erop zitten dus sorry voor een late reactie.

Ik had nog net voor vertrek de foto's upgeload.

Dit soort zaken kunnen prima via PB. Zo voorkom je "topic vervuiling".
En daarbij heeft het forum deze functie dus met een reden. ;)

Alvast Bedankt: Emil

Untitled-27.jpg

Kan iemand mij vertellen wat dit voor auto is? (mij is verteld dat het een Yu Can Jumbo 1/8 is, maar hier kan ik niet over vinden op het net :( )

ik vind deze echt zooo mooi

Tis inderdaad een Yu'can, zoek eens op rcmag in google, daar vind je hem wel in het museum. Voor zover ik weet is het een regelrechte kloon van de MRC buffalo, waarvan ik er ene heb. En inderdaad deze ziet er quasi identiek uit. Behalve het plastic is blauw bij de buffalo. En de kap een tikkeltje anders. Ben mijn buffalo in orde aan het zetten en dat lukt stapje voor stapje. Heb ook nog wel wat onderdelen, maar ik merk dat nagenoeg niets kàn kapot gaan bij dit soort beesten.

zijn voor dit soort auto's nog (compartibele) onderdelen te vinden/kopen?

ik zit er namelijk aan te denken om deze te halen, en er gewoon een langdurig projectje van de maken om deze mooi rijdend te krijgen:)

MvG Tim

hallo ,ik heb een vraagje ik heb mijn eerste rc auto weer terug gekregen van mijn neefje ,het gaat hier om een marui big bear ,ik zoek onderdelen heeft iemand dat nog liggen? ik zoek eigenlijk alles maar voornamelijk de tanwielen.,Daan

zijn voor dit soort auto's nog (compartibele) onderdelen te vinden/kopen?

ik zit er namelijk aan te denken om deze te halen, en er gewoon een langdurig projectje van de maken om deze mooi rijdend te krijgen:)

MvG Tim

denk het haast niet meer zijn al oude auto´s misschien op ebay of je moet gelukt hebben op marktplaats misschien zijn daar nog onderdelen tekoop

mvg mike

Hey,

hier spreekt een supertrotse verse eigenaar van toevallig twee Bruisers. Ik zocht al een tijdje (een behoorlijke tijd) naar een Bruiser. Af en toe bieden, en rondstruinen. Vandaag een telefonisch gekochte Bruiser gehaald, blijkt dat ik gelijktijdig ook ééntje via het i-net heb gekocht... SUPER.
Even foto's van degene die juist is gehaald, ik ben er werkelijk superblij mee:

bruiser1.jpg

bruiser2.jpg

bruiser3.jpg

Greetz van Aldert

nou, Ik ben nu dus de eigenaar van een yu Can Jumbo 1:8 :) kan neit wachten tot ik hem hier heb, en het opnieuw opbouwen begint! :D

whoohooo! hij's binnen! :D

DSCN3966.jpg

iven in verhouding zetten met m'n Micro-T

DSCN3967.jpg

DSCN3968.jpg

weet het niet 100% zeker, maar volgens mij klemmen deze velgen de band vast ipv dat ze gelijmd zitten.

DSCN3969.jpg

Ziet er behoorlijk 'rock-solid' uit vind ik. (en het plastic is nog mooi buigzaam, dus niet helemaal uitgehard.

helemaal mooi, Ik heb er een 2e auto bij gekregen :)
DSCN3970.jpg

DSCN3971.jpg

Zou iemand mij kunnen vertellen wat voor chassis dit is?
het enige wat er op staat is "SG. Racing Car"
bij voorbaat dank:)

met een redelijk lompe motor..
DSCN3972.jpg

DSCN3973.jpg

op dit ding staat, bedrijfs spanning 12-18Volt, met een Imax van 23Ampere. (ligt het aan mij, of is dat vrij stevig? )
anyways, ik vind dat motortje echt geniaal uitzien. als ik die Yu Can nitro auto klaar heb, ga ik kijken of ik deze ook weer rijdend kan maken :)

anyways, de verkoper (echt een top kerel, echt sympatiek) zei dat hij ook nog een 2e set (originele) achterbanden voor de Yu Can had, ergens op zolder. hij gaat me een mailtje sturen als hij ze gevonden heeft:)

Kun je niet mopperen voor 30 euro's, toch? :D

ah ik zie dat er hier foto's staan van je aanwinst! Nice. Gaan we even tegen elkaar op? Beiden leuke auto's! Helemaal mijn ding. In de te koop afdeling heb ik ook nog een PB international staan. Misschien iets voor jou als ik dit zo zie.
En inderdaad, wat een joekel van een motor. Welke batterij moet je daar aan hangen? En vooral welke regelaar?
Vul je jouw bouwverslag van de Yu'can bij in mijn buffalo topic? Ben benieuwd! Perfect om ervaringen uit te wisselen want er zijn er niet veel bezig met die dingen hier merk ik.

hallo,

Ik heb laast op de zolder een graupner datsin fairlady gevonden heeft iemand hier interesse in? de kap is nieuw en het chassis heeft eeen paar keer gereden aleen isopzolder helemaal dof geworden van het stof en het vuil.

,Daan

Zou mij iemand kunnen vertellen wat voor auto dit is?

DSCN4035.jpg

Heb hem even naast M'n MT gezet, kun je ongeveer zien hoe groot deze auto is. (ik zou zeggen 1:8)

DSCN4036.jpg

het chassis.

DSCN4038.jpg

Aan de (originele) gaten in de alu plaat te oordelen, was dit origineel een brandstof auto.

DSCN4041.jpg

De sturing.

DSCN4040.jpg

De achteras, mooi grote lagers, en geen differentieel

iemand enig idee wat voor auto dit is?
op de bumpers staat "GS Racing Car"

Ik zat met de gedachte te spelen om voor deze auto een brushless set te halen. Ik weet alleen neit og dit mooi zou werken met deze directe overbrenging.

ik weet dat er SG. Racing Car op de bumpers staat, maar in die link is een andere auto :( deze heeft totaal geen vering er op.

Back