Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mijn Classic Tamiya Clodbuster
Met zelfbouw alu chassis en dikke stuurassen (op de foto's nog niet).
Verder orgineel zelfs de orginele snelheid regelaar en het werkt nog prima.
Niet snel maar wel héél leuk.
Een aantal wedstrijden uit 1976 van 1:8 tweewiel aangedreven pancars die toendertijd populair waren. Een differentieel was een aftermarket accessoire en rondetijden werden dmv stopwatches gemeten
hallo ik heb een marui samurai laats gekocht op een rommelmarkt
en het lijk me wel een oude rc auto
kan iemand mij vertelle hoe oud deze rc is
en waar ik nog onderdelen kan vinden hij heeft wel een restauratie beurt nodig
en dat lijkt me wel de moeite waard voor zo'n rc auto
Zo! Wat een beeldje!
En gezien de banden ook nog in hele goede staat.
Zou je, voor je hem weg doet, voor ons een foto'tje onder de kap kunnen maken?
(En als hij weg gaat, voor wat voor bedrag inclusief verzending naar Nederland?)
Hij gaat weg ja.
Prijs weet ik niet stel maar wat voor. Maar zet me niet in de zak want dan blijft die hier.
Fototje ;
Houdt wel rekening dat die nog wat stoffig is en er wat dubbelzijdigetape nog op het carbon hangt. Maar voor verkoop wordt die mooi opgeblinkt naar wens.
Daar heb ik geen idee van. Ik vind hem enorm lijken op de Optima. T'staat ook op de kap 'Optima' dus ja
Wat is zo een wagen nog waard eigenlijk ? Ik heb er totaaaaaal geen idee van...
Ik hoop toch nog iets want er is niets slijtage aan cardan aandrijving ed. Er loopt niets stroef na die vele jaren! Hij veert zelfs nog lekker!
Ik ga hem verkopen met een origenele tamiya motor, regel en simpele servo. Zendersetje zal ook eenvoudig worden.
Die motor dat erinzit is ook nog steeds dezelfde en de koolborstels zien er nog netjes uit..