Ornithos bouwproject 2017/2018 Hawker Sea Fury

Daar is geen logische reden voor..., ik kijk ook in de app en kan m zelfs zien in jouw citaat Jeroen!

Welke phone heb je? Is het iOS of Android? Mss ff melden bij MBF?

Het verbaast mij ook, dus even wat details. Beetje of topic maar dat is me vergeven..

Ik gebruik de App op een Android telefoon.
En dit is een screenshot van het eerste topc
60befb4f020a182d2281406880a55736.jpg

Vanmorgen even gekeken op de Laptop in de Webbrowser en dan zijn de filmpjes wel te zien.
Zal dus liggen aan de combi van de App en mijn mobiel (een BB met Android) :weetnie:

Heb de foto's nog eens goed bekeken.
Op "groot" scherm zijn de details ook nog eens beter te zien.
Prachtige kistjes hoor.:worship:

gr.
Richard.

Wat gaat die P-51 abnormaal hard zeg!

(Als de Strega tzt. een derde van die snelheid haalt vind ik het prima.)

De Fury is erg mooi geworden.

Wachten is op de maiden van de Fury van Ramses.

jan.

Die P-51 gaat zeker snel. Zoals je kunt zien aan het filmpje had ik ook moeite om hem (haar?) in beeld te houden :D.

.
Dank voor de leuke reacties heren :)
En dank Rob, Jeroen, Richard en "Bankzitter" voor de feedback over de geplaatste filmpjes! :thumbsup:

.
Gisterenavond was weer onze clubavond.
Frans had zijn Pylon Race P-51 Mustang bij zich, Tjarko en ik onze Pylon Race Hawker Sea Fury`s:

full

full

full

full

full

full

Verder heeft Matthijs een mooie Extra gebouwd voor de Club Pylon Races, helaas kon Matthijs er gisterenavond niet bij zijn.
Ook zijn er nog twee Grumman F8F Bearcats gereed en worden er nog twee Messerschmitt Bf-109`s gebouwd.
Er zijn nog meer clubleden bezig met modellen voor de Club Pylon Races, het wordt een leuk deelnemersveld.
Dit zijn alleen de modellen voor de Limited klasse, begin november een foto van al deze kisten samen!

Groeten, Ramses
.

Prachtig rijtje zo! Leuk om binnen zo'n korte tijd 3 modellen van de tekentafel af te zien komen!! De 6-8 is toch wel mijn persoonlijke favoriet :). Benieuwd hoe dat er aan toe gaat met zo veel schaal racers bij elkaar straks!!

.
Dank je Rob! :)
Ik ben ook zeer benieuwd naar de race met deze leuke schaal kistjes!

Mark, er zit verder bijna geen verschil tussen:

full

full

Ik wilde graag twee MLD Sea Fury`s maar niet met dezelfde registratie.
De 6-7 en de 6-8 hadden het kleurenschema welke ik graag wilde maken.
Vandaar dat ik voor deze twee opvolgende versies heb gekozen.

Qua model zit er wel een klein verschil tussen de twee:
De 6-7 is met het lichtste balsahout gebouwd, de 6-8 met het sterkste balsahout.
Dat verschil is bij de bouwfoto`s van de vleugel indekking het beste te zien.
De 6-7 heeft een hele licht gekleurde balsa vleugel, de 6-8 heeft een meer donkere balsa indekking.
Maar voor de rest zijn de modellen ook geheel identiek.

De 6-7 ga ik voor het pylon racen gebruiken, de 6-8 is voor om te vliegen op meetings/evenementen.

Groeten, Ramses
.

.
:D

Aan de buitenkant zijn ze (op inderdaad het cijfer in de registratie en de kleur van de spinner na) exact gelijk! :thumbsup:

Groeten, Ramses
.

.
Dank je Jeroen! :)

.
Met de maiden van m`n brandstof Sea Fury`s in zicht even drie "pauze filmpjes" voor de sfeer:

FLY FAST, GO LOW, TURN LEFT!!

Groeten, Ramses
.

Back