Ornithos bouwproject 2016/2017 Tiger 2

.
Dank je Ralf! :)

.
Vanmiddag buiten wat totaal foto`s van m`n Ornithos Club Tiger 2 in de huidige staat gemaakt:
(volgende keer eerst de vette vingers van de kist afpoesten...)

full

full

full

full

full

.
Ik vind het zwart overall de Tiger 2 heel erg mooi staan!
Ik weet alleen nog niet hoe ik de Tiger verder ga afwerken....
Zoals de "originele" Tiger 2 versie met de striping, etc. of bijvoorbeeld zoals m`n BBMF Chipmunk.

full

full

full

full

full

Volgende te doen is nu: de ailerons, richting- en hoogteroeren bevestigen en het inbouwen van de elektronica.
Daarna de laatste afwerking (striping, logo`s of roundels, etc.)...

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit Ramses.

Dank je Randall! :)
Idem voor jouw Ornithos Club Tiger 2.

Mooi gedaan, ziet er strak uit. Wanneer liggen de freessetjes bij hobbyinn?

Dank je Aad! :) Eind deze week zijn de kitjes bij Hobby-In verkrijgbaar begreep ik van Berry.

Heel erg mooi??? Bloedmooi zul je bedoelen....
Het lijkt me alleen een nachtmerrie om in de lucht de ligging in te kunnen schatten....

Bedankt Brutus! :)
Daar heb je gelijk in, maar ik ga er nog striping of andere "versieringen" op maken.
Daardoor zal er meer onderscheid tussen boven en onder komen.
De drie uitstekende wielen aan de onderzijde maken ook veel goed.
Wanneer deze kist retracts zou hebben wordt het wel heel tricky qua visuele oriëntatie inderdaad!

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
.
Dank je Arnold! :)

.

Het snijden van de stickers (Tiger logo) voor op het kielvlak van de Ornithos Club Tiger 2:
(wederom door clublid Berry)

Het resultaat:

full

Een "proefsticker":

full

De sticker voor op het kielvlak van mijn zwarte Ornithos Club Tiger 2:

full

Puik werk weer Berry! :thumbsup:

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
.
Dank je Han! :thumbsup:
En kanariegeel is ook niet lelijk... ;)
Maar ik hou het op mijn Nero-Tigre!

Groeten, Ramses
.

Laatst bewerkt:
Jouw eerder geposte bericht van jouw Ramses kwam hier na het posten va mijn eigen bericht. Had het op YT gezien.

Gr Han.

Bij "Hobby-In"??? Klinkt voortreffelijk!
Ehhh... Wat is er niet compleet aan? Komt het dan niet inclusief lidmaatschap modelvliegvereniging naar keuze :D Haha...

Berry... meditatief klusje... mediamelig liedje overigens... (creatief met kurk)

Vergat zojuist de tekst erbij te zetten: "Tiger II

Laserpakket van de bekende Tiger II van Carl Goldberg. Dit pakket bevat alle spanten, rompdelen, kielvlak en stabilo delen. Plus een tekening liggers en indekking zitten er niet bij. De bouwbeschrijving staat hier: http://www.modelbouwforum.nl/threads/club-bouwproject-ornithos-club-tiger-2.246723/

spw 155cm gewicht 2,1 kg motor 7,5 cc 2t of 10 cc 4T of een elektro motor Al 42/07".

Ik bedoel dan Liggers en indekking...

Tja... ik zou dan zeggen tegen Hobby-In... zorg dat de rest er dan ook bij zit, als totaal pakketje.
En dan kost het 80 of 90 euronauten... ook niks mis mee??

Jammer dat ze de Puma ook niet meer hebben. Bedoel, kan bijna gewoon als 'printing on demand' eigenlijk...
Nu nog even de Rascal 40 als Lasersetje ;-)

Back