Hallo allen.
Mag ik iets vragen?
Ik heb de laatste dagen de nodige Topics hier gelezen over ornithopters.
Er is best wel veel keuze en ik vraag me af met welk model ornithopter ik nou het beste zou kunnen beginnen?
Ik heb al veel vliegervaring met RC elektro vliegtuigen en elektro CP helikopters.
Dus het vliegen zal me hoogstwaarschijnlijk wel goed afgaan.
Maar ik weet niet echt waar en hoe te beginnen met het kiezen van een ornithopter.
Ik heb een Spektrum DX6i en een Devo 8-s zender tot mijn beschikking.
Ik heb ook al de nodige 'speelgoed' modellen van een paar tientjes voorbij zien komen.
Erg leuk vliegspul allemaal, maar ik ben het liefst op zoek naar een wat gedegener model. ( groter formaat, Brushless en te vliegen met ook wat wind erbij)
Budget zal zo rond de 400 euro liggen.
Zou graag een heuse ornithopter van een Hollandse of Duitse Webshop vandaan willen halen want wil geen gedoe met eventuele douane en inklaringskosten.
Dus een Webshop binnen de EU zou het fijnst zijn.
Kan iemand van jullie ervaren ornithopter piloten mij van advies voorzien?
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn.
Vr Gr D
Mag ik iets vragen?
Ik heb de laatste dagen de nodige Topics hier gelezen over ornithopters.
Er is best wel veel keuze en ik vraag me af met welk model ornithopter ik nou het beste zou kunnen beginnen?
Ik heb al veel vliegervaring met RC elektro vliegtuigen en elektro CP helikopters.
Dus het vliegen zal me hoogstwaarschijnlijk wel goed afgaan.
Maar ik weet niet echt waar en hoe te beginnen met het kiezen van een ornithopter.
Ik heb een Spektrum DX6i en een Devo 8-s zender tot mijn beschikking.
Ik heb ook al de nodige 'speelgoed' modellen van een paar tientjes voorbij zien komen.
Erg leuk vliegspul allemaal, maar ik ben het liefst op zoek naar een wat gedegener model. ( groter formaat, Brushless en te vliegen met ook wat wind erbij)
Budget zal zo rond de 400 euro liggen.
Zou graag een heuse ornithopter van een Hollandse of Duitse Webshop vandaan willen halen want wil geen gedoe met eventuele douane en inklaringskosten.
Dus een Webshop binnen de EU zou het fijnst zijn.
Kan iemand van jullie ervaren ornithopter piloten mij van advies voorzien?
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn.
Vr Gr D