Oracover waar voor leuk geld ?

Ik heb ook de folie van RC-Addict gebruikt voor mijn Vintage Glider,was mijn tweede set vleugels die ik beklede en moet zeggen dat deze folie ook prettig werkt.

Ik heb laatst een vleugel gestript die voorzien was met HK folie. Het resultaat is dat ik voor mijn Mustang ook HK folie ga gebruiken. Het was een iedergeval een heel karweitje om het er af te peuteren....

Hallo heeft er hier iemand al een foefje uitgevonden om de schutvel wat makkelijker
van die HK folie af te krijgen dit gaat bij oracover stukken makkelijker vind ik.

Gr Giel

Met een scherp puntig mesje op een hoek in de schutfolie prikken (schuin) en daarna makkelijk los te maken door het mes een beetje te draaien.

Ik ben nu bezig met een Ziroli Corsair en heb deze met Solartex gefolied.
Ik kan niet anders zeggen dan :wat een geweldig spul. nergens vouwen en plakt geweldig. (en goedkoper dan oratex)

Hallo heeft er hier iemand al een foefje uitgevonden om de schutvel wat makkelijker
van die HK folie af te krijgen dit gaat bij oracover stukken makkelijker vind ik.

Gr Giel

Heel simpel. Een stukje tape op het schutvel en een stukje op de folie plakken en dan uitelkaar trekken.:razz:

Back