Oracover decoratie

Ik heb mijn limit Ex bijna vliegklaar en wil hem opleuken met ogen en een haaienbek.
Zijn er tips en trucs om dit te maken of weet iemand waar ik zoiets kant en klaar kan vinden? Ik zie het namelijk net zitten zulke kleine driehoekjes te knippen en plakken (Limit is maar 55cm span)

meenemen naar een reclame bureau,
fotootje laten maken boven en onder aanzicht, maken zij er een leuk motiefje op,

oracover meenemen, laten snijden, opstrijken klaar.

meenemen naar een reclame bureau,
fotootje laten maken boven en onder aanzicht, maken zij er een leuk motiefje op,

oracover meenemen, laten snijden, opstrijken klaar.

Hij is leuk haha....ik was nu 11 euro aan materiaal kwijt om het kistje te maken, ik geloof dat deze oplossing niet helemaal in verhouding staat tot waar het voor bedoeld is.

Uiteindelijk kwam ik er met een kartelschaar (van 92 cent bij de action) en net zo lang strookjes wit verzieken tot ik het zat was. Zodra mijn jongste dochter het resultaat zag riep ze verschrikt "Wauw!!....een vliegende haai!"...dus doel bereikt.

Maar het probleem blijft, want mijn Topmodel is ook vrij saai en daar weet ik echt nog niets voor.

Justus,

voor een volgende klus kan je eens contact opnemen met forumlid "Snijden-Frezen" uit Hillegom, dus in de buurt. Hij heeft een snijder plotter en kan redeelijk wat dinegn uit (afbeeldingen-)voorraad snijden. Hij komt bijna niet op het forum, het is meer een bouwer dus misschien dat hij niet gelijk reageert. Het is een van mijn vliegmakkers op Valkenburg.

Hans

Justus, stuur mij maar een bestandje met je haaienbekje. Ik ga zeer binnenkort bij Snijden-Frezen langs voor stickers voor mijn kleine 737. Jouw haaienbekje kan er dan misschien ook nog wel bij. Kost je misschien een kleine bijdrage, maar is niet veel denk ik.

Back