Oplichting door Internetshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reeds lang actief als lezer van het forum wil ik nu graag een waarschuwing kwijt:

Recent bij een demo in een Duits winkelcentrum een Phantom 6010 Heli gekocht. Iets te duur, maar de demo was perfect en de heli bleek ook een erg goede koop, ik heb er een hoop lol mee!

Toen ik in Nederland eenzelfde model als cadeau wilde kopen heb ik dit via een onbekende intenetshop gedaan (bij de bekendere shops lastig een originele 6010 te krijgen). Bestellingen en betaling gingen vlot, daarna niets meer gehoord en men reageert niet op enkele mails, telefoneren lukt ook niet.

Ik heb nu lang genoeg gewacht en aangifte van internetoplichting gedaan. Niet dat daarmee veel gedaan zal worden....

Mijn centjes ben ik kwijt (gelukkig maar €30,-) maar ik zou jullie daar graag voor behoeden.

Graag wil ik daarom forumlezers waarschuwen tegen dit bedrijf, de oplichter.
Het is mij niet duidelijk of dit op het forum is toegestaan de internetsite te noemen. Zo ja, dan doe ik dat graag.

Als cadeautjes heb ik inmiddels maar een stel Syma 107's gekocht bij een bekender bedrijfje (na ook nog een duidelijke namaak elders te hebben gezien...)

tis toch al jaren zo dat het tuig dat de boel belazerd wordt beschermd , en de nietsvermoedende koper altijd de lul is en nergens hulp kan krijgen .
ook al ben je de grootste crimineel dan heb je meer rechten dan alle slachtoffers die je maakt .
dat is nou nederland :rolleyes:

tis om kotsmisselijk van te worden .

geef mij maar wilders als premier !

tis toch al jaren zo dat het tuig dat de boel belazerd wordt beschermd , en de nietsvermoedende koper altijd de lul is en nergens hulp kan krijgen .
ook al ben je de grootste crimineel dan heb je meer rechten dan alle slachtoffers die je maakt .

+1!

geef mij maar wilders als premier !

:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

of je maakt een cryptogram of puzzle ervan waarvan de uitkomst de naam is .
dan noem je niet de naam , en zijn alle creatieve forummers iig gewaarschuwd :D:D:D

hahaha suc6

zie je wat er gebeurd ,

wat kan je doen als je wordt opgelicht ??? aangifte doen waar je nooit meer wat van hoord pas als alberto stegeman of john v/d heuvel de zaak op zich neemt !

maar als we onszelf willen wapenen tegen deze fraudeurs dan mag je de naam niet noemen , je mag geen pb`s sturen , en ga zo maar door .

idd wat dus al gezegd is , je mag je wel laten naaien , maar je mag diegene die de boel besodemieterd niet bij naam noemen want dit schaadt de privacy van de persoon in kwestie .

ik snap niet dat dit wat ik hierboven schreef verantwoordt kan worden en dat niemand hier wat aan doet in dit land .

als een vrouw met minirok en topje in de stad loopt en ze wordt verkracht , dan wordt er gesuggereerd dat ze maar niet van zulke uitdagende kleding had moeten dragen .
oftewel de dader is minder schuldig dan als ze een spijkerbroek en coltrui had gedragen !

echt nederland , de regering en het rechtsysteem zouden hun ogen uit hun kop moeten schamen en eens om de tafel moeten om dat middeleeuwse rechtsorgaan te amputeren en een fris hedendaags rechtstelsel te gaan samenstellen welke geschikt is voor de " orde van de dag "

was het trouwens een NL internet shop?
hoe heb je betaald?

hoe lang heb je gewacht alvorens aangifte te doen?

wel raar dat hier op dit forum niks gezegd mag worden over winkels.
aangezien ik al bijna 2 jaar wacht op een onderdeel van 3,40 van een van de sponsoren van deze website... en dan noem ik geen namen maar gereageerd wordt er niet van hun kant
daarom bestel ik nooit meer op het internet. vol met oplichters!

Niet aangetekend versturen kan weg raken he.

En pas nou maar op met geert wilders stemmen, straks verbied ie RC.

Probeer eens om via de bank je geld terug te halen/ stoneren.

als koper via internet heb je wel enige bescherming. pay pal heeft garanties visa geeft garanties. dus probeer dat eerst eens.

verder is het natuurlijk te gek voor woorden dat je niets kan en mag zeggen op het net.

ps
stuur mij maar een pm met de verkoper. ben wel benieuwd

Niet aangetekend versturen kan weg raken he.

En pas nou maar op met geert wilders stemmen, straks verbied ie RC.

zie de link niet tussen iemand die problemen heeft met een winkel en geert wilders
beetje rare benadering

het is hier toch een rc forum niet een politiek forum
ga lekker ergens ander gal spugen

mvgr lip

kan wel zien dat je het hele draadje niet gelezen hebt .

heeft verder niks met een politieke discussie te maken hoor :confused:

@ TS: Heel vervelend dat je belazerd bent.

Maar de reacties hier zijn bedroevend en belachelijk, met name die over onze rechtsstaat en het er bij halen van bepaalde ook zéér bedenkelijke politici....

De vergelijking met de dame in schaarse kleding is ook nogal onbenullig op zijn zachtst gezegd.

Als je via internet koopt, néém je nu eenmaal een risico, en dan moet je niet zeuren als dat "" abstracte risico" opeens "harde werkelijkheid" word.

Dat is voor de topicstarter heel vervelend, en het enige wat hij bedoelt te doen is mensen waarschuwen, en daar is niks mis mee.

Maar de situatie is van het zelfde niveau als motorrijden in spijkerbroek en T-shirt, maar wel met helm op: volledig legaal, niks mis mee, maar als je onderuit gaat lig je tot op het bot open. Da's een risico wat je willens en wetens neemt. Als TS dát had gemeld had iedereen gezegd: eigen schuld dikke bult.

Nu gaat het over internet-handel: Opeens zijn de reacties die vervolgens verschijnen, dat de rechtsstaat niet deugt, en dat er bepaalde mensen maar premier moeten worden....

Belachelijk! TS heeft een risico genomen en daarvoor een prijs moeten betalen. Hij waarschuwt mensen daarvoor. Net zoals hij mogelijk had kunnen zeggen: rij niet motor met alleen helm, spijkerbroek en T-shirt!

Hadden we dan ook gereageerd met "het zou verboden moeten worden! Wilders voor Premier!"....

Tsssss.....

Groet, Bert

het ging om een backorder.
en het heeft niks met een risico nemen te maken als men te beroerd is de telefoon op te nemen of een mail te beantwoorden heeft dit niks met kwijtraken van het pakketje te maken. zelfs op de site zelf is de bestelling status niet eens veranderd dus mag je er van uit gaan dat ze geen flikker hebben gedaan om je pakketje alsnog op je deurmat te krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back